hallo, ik ben momenteel 37 weken zwanger en heb al ruim een week voortekenen van een bevalling. zo heb ik al flinke voor weeeen gehad en deze waren best heftig en ook al 1cm ontsluiting sinds maandag. goed ik weet dit op zich zegt niet zo veel maar ik probeer het positief te zien en te bedenken dat het voorwerk allicht iets doet. ook is de baby volledig ingedaald. nu ben ik vandaag opgestaan met een ontzettend trekkend gevoel in mijn lies. dit maakt dat ik amper kan lopen. alleen kleine stapjes. ik heb al paracetamol geprobeerd maar dit helpt niet. ook rondlopen in de kamer heeft geen resultaat. in bad gaan is geen optie omdat ik alleen thuis ben tot het einde van de week en ik bang ben dat ik er niet meer uitkom. iemand tips die ik kan proberen?
nog steeds. ik hou me maar rustig en heb zelf al voor vanavond en morgen hulptroepen in geroepen. hihihi. eigenlijk voel ik me voor de rest goed fit.
Hier hetzelfde, pijn in lies en schaambeen... Vooral bij opstaan en lopen. Volgens de vk komt het door de druk van de baby op het bekken. Kan qua fitheid nog wel weken doorzwangeren, maar vanwege deze pijn mocht ze van mij gisteren nog komen!!
loop nu dagen met pijn en weeën ed. probeer maar positief te blijven maar dat is moeilijk want kan maar weinig afleiding zoeken omdat ik eigenlijk niets kan.