Alles goed gegaan en nu na 8 maanden, weet het niet meer?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door winnie1984, 7 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik snap er ff helemaal niets meer van :(

Ben nu al 8 maanden gestopt met de pil, en is altijd goed gegaan,
    nu ben ik al 22 dagen overtijd en al 3 negatieve testen gehad :cry:

Mijn HA zei vrijdag dat ik weer veel bloed in mijn urine heb zitten en hij dacht aan een mogelijke 2de nierontseking in 2 maanden tijd, bloed laten prikken vrijdag in het ziekenhuis en die belde gisteren op dat er helemaal niets aan de hand is :(

Nu wil mijn Ha toch dat ik een echo laat doen ( de 2de ) voor de mogelijke nierontsteking daar moet ik a.s maandag even voor bellen.

gelukkig is mijn HA er zeker van dat dit helemaal niets met de 22 dagen overtijd te maken kan hebben, dus vraag me nu wel heel erg af waarom het deze maand zolang moet duren :rolleyes:

Heeft iemand van jullie meiden daar wel eens last van gehad, of toch ineens een positieve zwangerschaps test gehad :(:

Ik ben er helemaal van slag van :cry:

Liefs winnie

2. appeltje

appeltje Niet meer actief

Nee, ik heb de ervaring niet, maar wil je toch even sterkte toewensen! [-o<
    Kijk je een beetje uit met die nierontsteking?

3. roos81

roos81 Lid

22 mrt 2006
    71
    0
    0
    hallo winnie

Ik wil je even heel veel succes wensen. Mijn cyclus is nog nooit zo lang geweest. ik ben een keer 7 dagen overtijd geweest. maar helaas kwamen toen de :evil: . Wat zegt je ha ervan ( dat je overtijd bent bedoel ik )

Liefs Roosje

4. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ik ben ook altijd goed ongi geworden het meeste was 11 dagen de aller eerste maand en toen de andere 6 maanden nooit langer dan 4 dagen overtijd

Dat is waarom ik het ook niet kan begrijpen denk ik :(
    Mijn HA zegt dat ik nog even 1 weekje moet w8 nog een test doen en veranderd er niets, dan moet ik terug komen en gaan we verder kijken wat we kunnen doen.
    Ik heb gelukkig een hele lieve aardige meelevende Ha

En of ik die nierontsteking heb hoor ik als de echo gedaan is over een weekje of 2 dus denk ik ( hoop ik )

Liefs winnie

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Hoi Winnie,

Ik had de eerste 5 cyslussen na het stoppen met de pil een cyclus van 35-38 dagen, en de 2 cyclussen erna duurden 54 dagen, ik dacht toen die eerste lange cyclus ook dat ik overtijd was, heb 2 testen gedaan, maar negatief, dus toen gewoon maar afwachten en dus zo'n 2 weken later dan wat voor mij normaal was, werd ik ongesteld. De volgende cyclus ging ik er al vanuit dat die weer langer was en dat was ook zo.
    Maar ik had geen zin in nog een 3e cyclus van 54 dagen, ik heb toen alchemilla complex druppels van Buurmanns gekocht (gewoon bij de DA) en de vorige cyclus was waarschijnlijk dankzij die druppels, 29 dagen.. En deze cyclus gaat ook weer prima... Eisprong inmiddels gehad en nu weer afwachten..

Gr.
    Jorietje

6. leeuwen77

leeuwen77 Bekend lid

7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Hoi,

Ik was ook altijd precies 28 dagen, tot in de 6de maand, toen was ik ineens 3 weken overtijd. Maar ook mijn testen waren negatief. Toen ben ik weer ongesteld geworden, en de maand erna was ik zwanger! Ik denk dat dat het laatste stukje ontpillen was en toen was het ook gelijk raak de maand erna. Probeer het dus positief te zien! Hopen dat je snel ongi wordt en dan op naar de volgende ronde!

7. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Laten we daar dan maar op hopen ;)

Tot nu toe is het nog steeds niets

Liefs winnie

8. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    In het verleden ben ik al eens eerder gestopt met de pil (na 7 jaar te hebben gebruikt). Het duurde toen ruim een half jaar en toen was ik nog niet ongesteld geworden. Ik ben naar de dokter gegaan en heb een hormoonkuur gekregen.
    Ik ben nu ook weer net gestopt met de pil (na 2 jaar gebruikt te hebben) en ben dus nu erg benieuwd wanneer ik weer ongesteld ga worden. ik hoop niet dat het weer zo lang duurt... Want niet ongesteld is ook geen eisprong....

9. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Nee idd maar ik ben nu al 8 maanden gestopt en is verders altijd wel goed gegaan en nu ineens niet meer ?

Snap er niets van !
    Ben nu nog steeds niet ongi :cry:

Liefs winnie

10. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Ik ben nu ook 8 maanden gestopt. Mijn cyclus is tot nu toe: 28-27-40-29-29-30-39, zoals je ziet twee uitschieters. Vorige maand gingen we er voor het eerst voor, dus heb dus ook heel wat testen gedaan, terwijl ineens mijn cyclus weer een stuk langer was. Wel ben ik er achter dat ik het kan aanzien komen. Bij beide lange cyclussen had ik na ongeveer twee weken een lichte bloeding, van 1 dag ofzo. Dacht eerst dat het mijn ei was maar dat kan dus niet. Zal wel een hormoonstoornis zijn. Deze maand ben ik gaan temperaturen, omdat ik niet weer voor niks wil gaan testen als ik ineens een lange cyclus heb. Zoals het er nu uitziet moet is volgende week weer ongesteld worden en zit ik dan weer op een cyclus van 30 dagen. Dus zo zie je maar je lichaam kan je heel goed voor de gek houden!

11. winnie1984

winnie1984 Actief lid

4 jul 2006
    386
    0
    0
    Tilburg
    Ja is niets zo he
    Ik heb verders ook nooit geen andere cyclus gehad en al helemaal geen bloedingen ofzo?

Ben het nu wel beu naar 27 dagen hoor

Liefs winnie

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Want niet ongesteld is ook geen eisprong....

Dit is niet waar maarleen. Je wordt ook onegsteld als je geen eisprong hebt gehad. Je baarmoeder maakt een vlies aan waar een bevrucht eitje zich kan nestelen, gebeurt dit niet dan stoot je lichaam dit weer af. Resultaat je menstruatie. Dus ook zonder eisprong menstruatie. Alleen zonder eisprong geen bevruchting.
    Liefs Lyd

13. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik bedoelde m eigenlijk anders.. Ik bedoelde dat ik de vorige keer een aantal maanden niet ongesteld ben geweest dus in die tijd heb ik ook geen eisprong gehad. Ik bedoelde het dus net andersom. Dat als ik weer zo lang geen menstruatie heb, dat ik dan ook heel moeilijk (of helemaal niet) zwanger zal raken. Snap je?

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    ja nu wel
    liefs lyd

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Maar als je geen eisprong hebt gehad, duurt het wel veel langer voor je uiteindelijk ongesteld gaat worden....

Deel Deze Pagina