ik had gisteravond krampen ik d8 niet normaal meer alsof ik ongi moest worden ik kreeg erbij later last van me tepel links ging door en later wat steekjes links en rechts onderin de buik totdat ik eindelijk in slaap viel pff word gek slapen doe ik moeilijk..bah eten heb ik weinig zin an.. als ik het eet denk ik: bah weg ermee. helpt me wat is dit meestal komt het savonds... had gister ook erger last van wit/geel afscheiding.. en elke keer nu wel buikkrapjes en zere tepel..ma langniet zoerg als vaak savonds.. graag een reactie tnx! groetjes:
21dec... maar dit was niet normaal en van dat ik ongi moet worden.. heb k pas een pa dagen voor me ongidag maja...zal wel
hmm dit had ik deze maand ook. Ruim een week (bijna 2) voordat ik ongesteld moest worden had ik enorme krampen en steken. Zelfs zo erg dat ik er mee naar de HA ben gegaan. Ze kon zo niets vinden waar het aan lag. Wel zei ze (en ze zei d'r gelijk bij dat ze me absoluut geen valse hoop wou geven) dat het best vaak voor kwam dat vrouwen die al langer bezig zijn in de maand dat ze zwanger worden allemaal vreemde klachten hadden. Ik zit dus nog steeds te hopen dat ze gelijk had!
misschien heeft het met je eisprong te maken... of innestelen.... je weet het niet, het enige wat je kunt doen is afwachten..
ja precies.. dank jullie.. mijn ha zei ligt aan de darmen haha ma heb tablette geha..zijn op en heb het nog steeds.. ik wacht wel af... alleen nog 9dagen..moeilijk
dank je ma volens me berekening is dat vorige week en ka wel nu zijn.. ma heb nog nooit last van gehad.. en zo lang..maja tnx!
klinkt een herkenbaar bij mij is het namelijk mn eisprong, die heb ik gister gehad en is bij mij de laatste tijd behoorlijk pijnlijk en heb er zeker 2 dagen last van, Het is idd een ongi gevoel maar dan meer op 1 plek
jaah heb het overal en al een tijdje bijna een maand ongv dus maar vind het allemaal raar denk dat ik de 21 na de dokterga als ik nog niet ongi ben geworden.. tnx!