Alles goed tot de laatste echo

Discussie in 'Vlindertjes vanaf 25 weken' gestart door hart, 7 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    zit met kippenvel jullie verhaal te lezen.
    Woorden schieten in deze situatie te kort, ik wil jullie heel veel sterkte wensen, en maak zeker gebruik van dit forum en dit topic om je verhaal van je af te schrijven.

2. hart

hart Lid

29 jul 2009
    17
    0
    0
    groepsopvoeder op een crisisafdeling met LVG kinde
    Lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties. Het doet goed om te weten dat anderen meevoelen. Ik zie dat veel van jullie ook verliezen hebben geleden. Verschrikkelijk zeg en ik hoop uit de grond van mijn hart dat ieder van jullie een mooie toekomst tegemoet ziet. Met mij gaat het wel op dit moment, maar ik ga ook maar weinig de deur uit. Ik heb er moeite mee om blije zwangere vouwen te zien, maar ja da's logisch. Ook thuis heb ik alles weggegooid wat met zwanger zijn te maken heeft. Helaas weet ik hoe het rouwproces bij Amber verliep, maar het helpt wel om te weten dat we het leven na het verlies van Lukas op een gegeven moment ook weer kunnen oppakken. Een knuffel voor iedereen en een extra voor iedereen een verlies te verwerken heeft.

X

3. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Onmenselijk dat jullie dit twee keer hebben moeten meemaken...heel veel kracht. Hoop dat Amber en Lukas over een tijdje kunnen waken over een broertje of zusje die jullie wel natte zoentjes mag geven en wakker houden 's nachts.

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat erg zeg!! Wat een verdriet! Dit is niet eerlijk zo.. Ik hoop en duim voor jullie dat jullie gauw een gezond kindje en broertje/zusje mogen verwachten voor Amber en Lukas!!

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    Jeetje miena hoe kan dit iemand overkomen en dan nog wel 2 kindjes verliezen, meid meid wat heb ik het met jou en je man te doen pfff niet normaal. Ik gun het iedereen hier op zp om zwanger te worden maar jullie nog net even extra! Ik hoop zo dat jullie ooit een (gezond) kindje in jullie armen mogen sluiten die minstens 25 jaar thuis zou blijven wonen! Een hele dikke knuffel!!! Soms zou ik willen dat ik meer kon doen dan een berichtje sturen ...wat is de wereld toch hard en oneerlijk!

6. Lieve Hart,

ik vroeg me af hoe het nu met je gaat?

Een hele dikke knuffel voor jou en je 2 bijzondere kindjes!

7. Corlinn

Corlinn Lid

23 nov 2010
    39
    0
    0
    Thuis zorg!
    Gelderland
    Wat een verhaal zeg!!
    kippenvel ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit enormeverlies!!

Corlinnn x

8. Gonca

Gonca Bekend lid

27 okt 2009
    743
    0
    0
    Sterkte !!
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

9. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    met tranen in mijn ogen heb ik dit verhaal gelezen..
    jeetje wat moeten jullie het moeilijk hebben.. hoe oneerlijk is de wereld dat je zoiets 2x mee maakt vreselijk!
    dat verwacht je gewoon niet..
    woorden schieten echt te kort en ik hoop echt heel erg dat de zon voor jullie zal gaan schijnen en jullie 2 kanjers over een broertje of zusje mogen waken in de toekomst!
    heel veel sterkte voor jullie meid..

10. Linnie82

Linnie82 Actief lid

14 okt 2009
    443
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sterkte vooral met deze donkere ''feest''dagen!

11. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    zucht..wat afschuwelijk!

dikke knuffel!!!

12. meike1

meike1 Actief lid

27 okt 2010
    223
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff, wat heftig!

Heel veel sterkte toegewenst! Weet in ieder geval dat jij niet de eerste, en zeker niet de laatste bent die zoiets meemaakt.... Dat maakt de pijn natuurlijk niet minder erg, maar geeft misschien wel enige houvast/steun. Er komen betere tijden, en jij weet dan als geen ander daarvan te genieten en die te koesteren.

Sterkte!

Heel veel liefs.

13. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve Hart,
    Wat een verschrikkelijk verhaal.. ik wens je heel veel kracht voor de toekomst..
    Ik vind het helemaal niet gek dat de wens voor een baby nog groter is nu.. ik hoop dan ook oprecht dat het jullie gegeven is en dat je zodra je het weer aankunt mooi nieuws mag komen melden..

Ps, wat schrijf je mooi over je bevalling. Ik heb (gelukkig) diezelfde ervaring.. zoveel liefde en trots..
    Lfs

14. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Wat vreselijk, heb er geen woorden voor.... Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht wensen... Veel liefs en dikke knuf x

15. Alita

Alita Niet meer actief

ik ben er stil van...............................

heel heel veel sterkte .....wat erg voor jullie meid........

16. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Dit is mijn grootste angst, wat een nachtmerrie. Het is al niet voor te stellen dat zoiets je één keer overkomt. Maar twee keer, echt, ik heb er kippenvel van. Wat een verdriet meid, ik wil van alles tegen je zeggen maar niets kan dit goed maken. Ik wens je heel veel licht en liefde...

17. Patatje

Patatje Bekend lid

1 jan 2011
    768
    0
    16
    Werken met kinderen van 0 tot 4 jaar, in de kinder
    Jeetje, wat erg... Geen woorden voor...
    Ik heb het zelf 1 dochtertje verloren, ik moet er niet aan denken dat het weer zou gebeuren...
    Heel veel sterkte!

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Ontzettend veel sterkte. Ik weet niet wat ik verder moet zeggen. Dit is zo heftig... Ik hoop dat je ooit mag genieten van alles wat je nu zo mist.

19. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    dit 1 keer meemaken .. is erg .. !
    maar 2 keer.. hoeveel kan een mens hebben !!
    jeetje sterkte

20. peps

peps Actief lid

27 dec 2009
    308
    1
    0
    Ik kan hier amper beschrijven hoe zeer ik met je mee voel.... Echt....wat vreselijk en oneerlijk! Ik hoop voor jullie dat ooit de zon weer zal schijnen en jullie je eigen kindje, levend en wel in de armen mogen houden. Dikke tranen voor jullie.... Vreselijk....sterkte!!

Deel Deze Pagina