Heel veel sterkte....wat kom jij sterk over zeg en hoe mooi schrijf je over je lieve zoontje. Wat een oneerlijke strijd was het. 1 keer een kindje verliezen is al rampzalig, maar twee keer... meid, hele dikke knuffel. Er zijn geen woorden voor....
pff heb er zowat tranen van.. ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hopelijk komt je kinderwens snel uit en dat het dan gezond is..
Pfff meid wat heb jij veel meegemaakt. Ook hier stromen de tranen over mijn wangen. Heel veel sterkte!
Veel sterkte! Ook hier kwamen de tranen spontaan op bij het lezen Dikke knuffel! 't Is een schrale troost maar ik leef zo met je mee. Hoe moeilijk het ook is, hou vol!
Wat vreselijk voor jullie, heel veel sterkte gewenst. Ik hoop echt dat je spoedig weer zwanger mag zijn en dan een gezond kindje krijgt. Vreselijk dit... Mijn broertje heeft vorig jaar ook een kindje verloren, Trisomie13. Nu zwanger van tweede kindje en bijna de 20 weken echo. Heel spannend, al is de kans niet groter of kleiner. Veel sterkte met alles!!!!
Poeh ik kan niet meer zeggen dan: heel veel sterkte, en ik vind het onwijs goed van je dat je het van je afschrijft! Heel veel liefs
Wat afschuwelijk wat jullie hebben meegemaakt. Wat een verdriet.... Wat is er erger dan een kindje te verliezen en dan nog wel 2x. Ik wens jullie echt alle kracht toe om dit ooit een plekje te kunnen geven. En dat toch echt de zon weer voor jullie mag gaan schijnen. Je verhaal maakt op mij diepe, diepe indruk. Heel veel sterkte, Emma
RESPECT ik heb tranen in mijn ogen van het lezen... vooral toen ik zag dat jouw zoontje down had en met 3 maanden geopereerd moest worden aan zijn hartje (helaas heeft dat allemaal niet mogen zijn) en ook nog eens Lukas heet... mijn neefje Luuk * had ook down en een hartafwijking. Ook hij is overleden echter aan complicaties na zijn operatie met 11 weken... Dan wordt je ook weer zo geconfronteerd. Muppie, heel veel sterkte en ik hoop en bid voor jullie dat jullie eens een gezond kindje in jullie armen mogen sluiten. LIEFS
Wat een vreselijk verdrietig verhaal Ik hoop dat je ondertussen weer een beetje je weg gevonden hebt.
jeetje meid ik ben er stil van tot 2x toe jeetje hoe verwerk je dit toch allemaal ik wens jullie al het goeds toe sterkte en onwijs dikke knuffel
Wat een afschuwelijk verhaal Tranen in mn ogen, het is niet te bevatten dat dit jullie allemaal is overkomen. Heel veel sterkte, en ik hoop dat in de zeer nabije toekomst de zon weer gaat schijnen voor jullie!
Vreselijk zeg!! Hoeveel kan je als mens hebben denk ik dan maar weer. Ik heb nu zelf het verlies van ons eerste kindje meegemaakt maar dit is gewoon niet te bevatten voor jullie om het nog een keer mee te maken! Hoe voel je je nu dan?