lekkende borsten !!! om gek van te worden

Discussie in 'Gezondheid' gestart door girl 25, 23 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. girl 25

girl 25 Lid

23 aug 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    me borsten lekken als een gek vooral me linker !!! en ben nog maar 28 weken zwanger wie weet hier wat tegen ???

2. Seth

Seth Niet meer actief

Zoogcompressen.... (of lillypads ofz, maar heb daar geen ervaring mee)
    en verder.... "wen dr maar an".... :D

weet niet of je bv wil gaan geven... maar dan lek je nog wel even door... :D
    (figuurlijk... en soms ook letterlijk..)

warmte (net als nu met het weer) maakt het trouwens wel vaak erger.... dus wellicht als het wat koeler wordt, dat je minder last hebt!

succes

3. girl 25

girl 25 Lid

23 aug 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    okee dankje meis !!! gaan we doen en hoop dat het minder wordt dan haha al ga ik wel borstvoedinggeven dus loop nog wel effe door straks mmm lekker dan !!! achjah alles voor men kindje xxx

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Idd pakken zoogcompressen en een goede beha.

Ik drijf snachts nogal eens mn bed uit, erg irri....maar alles voor het goede doel :p

5. girl 25

girl 25 Lid

23 aug 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    jah dat heb ik nou snachts vooral :p

maar doe je die dingen nou ook snachts gebruiken dan lijkt me niet handig hihi maar geen ervaring mee ??? zal vast wel weer een blond mommentje zijn :( hahah xxx

6. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha..... moet ik toch een beetje om je lachen.. (sorry:))

toen je eerst ongesteld was... droeg je dan je maandverband of tampons alleen overdag?? :D

Gewoon met (zwangerschaps)beha slapen... is ook beter tijdens de borstvoeding, voor de steun...
    beetje vreemd, maar wend wel.... en als het niet lekker voelt, sliep ik ook nog wel eens met een handoek(rol) over me heen...

7. girl 25

girl 25 Lid

23 aug 2011
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahaha geeft niet ben echt blondiej met goeie momenten :) hahah

maar goed om te weten !!! :) dankje !!!

ik had de mazzel dat ik snachts nooit lekte dus nee geen maandverband of tampons voor mij snacht s :)

hahaha wat zal ik zeggen ben gewoon een apart geval :)

8. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Balen he?

Ik heb er ook last van, alleen dan al vanaf week 18... dus het kan altijd erger! ;)
    Ik ben van plan om binnenkort katoenen zoogcompressen aan te schaffen, want die plastic dingen vind ik niets, onder een strak t-shirt ziet het er soms ook niet uit.
    Tja en als het 's nachts heel erg is, dan inderdaad de tip om toch maar een bh aan te houden. (ik kies ervoor om mijn slaapshirt gewoon iedere dag te verschonen)

9. Marlbar

Marlbar Lid

15 jul 2011
    35
    0
    0
    Paard rij-instructrice
    Oostenrijk
    Vanaf de 12e week al last van. En nu sinds paar weken dat er echt (biest) melk uitkomt. Vooral s'avonds. S'nachts draag ik gewoon helemaal niks, ook geen t-shirt en voor overdag elke dag, schone bh aan.

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Had ik al sinds ong. de 12e zwangerschapsweek last van.. Kunt er niet veel tegen doen, alleen zoogkompressen gebruiken..

11. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Bij de eerste had ik hier vanaf 20 weken last van, eerst alleen 's nachts, later ook overdag....
    Ik droeg 's nachts lilipads, werkten super!
    Nadat ik bevallen was, droeg ik 's nachts een voedingsbeha met op elke borst 2 zoogcompressen, en nog lekte ik heel erg door.

Nu heb ik er (nog) geen last van gelukkig!

12. ReinaH

ReinaH Nieuw lid

27 aug 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik doe ook altijd zoogcompressen in omdat anders heel mijn bed en mijn partner nat zijn en dasnie zo lekker.

Deel Deze Pagina