Hoi Allemaal! We willen graag een duo wagen gaan kopen voor als onze 2de er is. Dan is onze dochter 1.3 jaar. Mocht ze evt lopen tegen die tijd kan ze dat niet een tijd volhouden en een meerijdplankje is ook een oplossing omdat we vaak wandelen. Zelf zitten we te denken aan een Easywalker Duo omdat ze dan naast elkaar ipv achter of onder elkaar zitten. Welke hebben jullie? Geeft het problemen met kassa's ect? Ik hoor het graag! Groetjes
Wij hebben van de week de koelstra flexxo twin gekocht met 1 reiswieg. Nog niet in gebruik maar hij rijd heel soepel en kan thuis gemakkelijk door de deur.
ik heb net gister een Topmark Toppi 2 gekocht. Mij werd deze geadviseerd door een kennis die anderhalf jaar tussen 2 kids in heeft. De ABC Zoom is hetzelfde princiepe.
de duowalker! echt een aanrader! wij hebben hem anderhalf jaar gebruikt voor de meiden. Hij rijdt heerlijk, de kids zitten er goed in en ik kon alleen niet in de wibra, maar goed, dan kan ik met de enkele wagen ook niet.
Voordeel bij deze wagen is dat ik beide kids met het gezicht naar me toe kan zetten. En als ze ouder zijn kunnen ze lekker samen babbelen omdat de stoeltjes ook richting elkaar te doen zijn. Ik heb er gister een wiegbak en autostoeltje bij gekregen. Deze wagen is zelfs ietsje smaller dan mijn huidige wagen (X-adventure Sprinter), maar wel een stuk langer... da's wel ff wennen
Wij hebben onder elkaar, omdat we dus niet een plek in huis hebben waar we hem goed kunnen stallen (phil & teds explorer). Ben er erg blij mee! Is niks breder dan een gewone, ook niet langer en toch 2 kids mee. Alleen wel een nadeel dat je geen boodschappenmandje meer hebt als nr twee eronder zit. Heb een combi naast elkaar gehad naast elkaar (overgenomen van iemand van mp). Die duwde wel een stuk (eerlijk is eerlijk) lekkerder dan de P&T. Maar ja, geen garage aan huis, kleine berging en hij paste niet door de deur. Echt net niet (maar dat was op heel veel plaatsen irritant, dus weer verkocht). Was van firstwheels. Wij hebben toen ook geboden op een easy walker, maar ja, net niet. Als ie door de deur had gepast hadden we hem ws wel gehouden hoor. Heb ook de nieuwe van firstwheels nog bekeken (de citytwin), die was een stukje smaller, maar de zitjes ook en ik heb nogal grote kids.
wij hebben de koelstra flexxo twin besteld voor onze twins.. rijd fijn is niet super breed en nu niet duur overal in aanbieding ook altijd lekker..
ik heb een phil&teds promenade aangeschaft. Nog niet in gebruik maar indd met de weinig opslagruimte een prima wagen om in ej gang te zetten en de kindjes önder elkaar"zodat hij niet breder of langer is dan een gewone kinderwagen xxx
Wij hebben een Urban jungle mountain buggy via mp gekocht en hij bevalt super. Mijn oudste zoontje vindt het geen probleem om erin te zitten en kijkt regelmatig even in het reiswiegje naar zijn broertje.
Ik voel me net een transportbedrijf als ik met een duowagen loop (zelden gedaan dus) Ik draag de jongste (3 weken) in een (geweven) draagdoek en mijn andere dochter zit in de wagen. Zo ben ik veel flexibeler.
wij hebben de phil and teds besteld, verschillende duowagens getest maar voor deze gekozen omdat hij licht rijd, de grootte heeft van een enkele wagen, en je hem weer om kan zetten tot een enkele wagen.
Bedankt voor de reacties! Wij hebben een grote bijkeuken dus daar kan hij staan.. Ik ben alleen bang als je een wagen onder elkaar heb dat de onderste dus niets kan zien.. Onze dochter word al een beetje boos als ze tegen een muur aan zit te kijken als de wagen toevallig zo staat... Dus vandaar. Dat hij door de deur kan is indd wel handig! Zal hem opmeten voordat we er 1 gaan halen.
Hier het zelfde, dochter vindt het ook niet meer leuk als ze naar ons toe kijkt. Ze wil echt wat zien. Dus wij zijn voor de bugaboo donkey gegaan. Omdat ook deze om te bouwen is tot enkele wagen.
Onze kindjes schelen 14 maanden en wij hebben een Easywalker Duo. Ik ben echt zo blij met dat ding! Hij rijdt heerlijk soepel en is ook prima met 1 hand te besturen. En ik pas in alle winkels door de gangpaden, zelfs bij de Kruidvat! Ik wilde er ook 1 naast elkaar én ik wilde persé een wagen waar een gewone reiswieg op kon ipv zo'n babynestje.
Oh en wat betreft de deuren... wij hebben een wat ouders huis en de duo kan niet door de deur van de keuken naar de gang, maar hij kan wel gewoon door de voordeur. Ik ben nog nooit ergens geweest (winkel ofzo) waar hij niet door de voordeur paste. Bij ons staat ie in de schuur (los van het huis) en ik til 'm dan gewoon even door de keuken en de gang naar buiten en klap 'm daar uit. Daar laad ik dan ook de kinderen in.
mijn dochter is 16 mnd als de baby komt. maar ze loopt al vanaf 11 mnd ik heb van mp een kees tandem gescoord voor 100 euro ding ziet er prima uit. verder wil ik deze baby veel gaan dragen,wil een marsupi aanschaffen,en dan dochter in de wagen. de tandem is als ik echt ga wandelen met de hond in mijn eentje of naar de stad ga ofzo. ik verwacht m niet langer als een mnd of 6 te gebruiken. ik heb een hele smalle gang,mijn mura past er net door. en dan is naast elkaar geen optie dus de tandemwagen komt in de schuur te staan en in de huiskamer hou ik mijn mura met reiswieg voor mn dochter heb ik dan evt de wandelwageninzet ook beneden staan en anders een buggy. verder hoie en wat zal blijken als we alles in gebruik nemen.. gr gemma
Reis Maar de eerste tijd zit de oudtse gewoon bovenop dus die mist dan niks. En tegen de tijd dat de jongste uit de reiswieg gaat kan de oudtse missch al verder lopen en gaat die alleen zitten bij wat langere stukken lopen enz. Xx
Hier precies zo, 16 mnd tussen mijn meiden en heb een tweedehands easyalker gehad (inmiddels ook weer verkocht) heerlijk ding en kon door alle deuren!