Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen? Er is niet veel meer beschikbaar, en bij dit park hebben ze nog een luze huisje voor een leuke prijs... Maar is het park wel leuk??? Lees toch ook wel weer erg negatieve dingen. We gaan met 2 gezinnen kids van 1 / 3 / 7 jaar oud.. Miggelenberg is ook nog een keus, is die leuker? Lijkt me opzich wel leuker....Maar is weer een stuk duurder
Wij gaan dit jaar voor de 2e keer een weekend naar de Berkenhorst. Vorig jaar met 2 kindjes van nog geen jaar oud, dit jaar dus bijna 2 jaar oud. Het is een klein park, met een relatief groot zwembad (voor het aantal huisjes dat er staat). Met zulke kleine kinderen doe je zo'n weekend toch niet heel veel meer dan zwemmen, maar ik denk dat het voor een 7-jarige misschien wat "saai" is, in de zin van: weinig te doen. Er zijn wel wat speeltuintjes, maar dan heb je het ook wel gehad.
Wij zijn afgelopen november een weekend in de Berkenhorst geweest, voor een familie weekend. We hadden 3 huisjes bij elkaar. Onze oudste zoon en dochter (toen 9 en 8 jaar) vonden het zwembad helemaal leuk, en wilden deze vakantie er weer heen (maar we zijn nu naar Coldenhove geweest). Onze een na jongste vond vooral het zelf lopen over het park en langs de eendjes erg leuk. Er zijn een paar kleine speeltoestelletjes.
nou wij gaan er nooit meer naar toe. Zijn bijna 2 jaar geleden een weekend er naar toe geweest en we zijn op vrijdag aangekomen en gingen meteen zwemmen. Dus ik mijn badpak aan en toen ging ik mijn zoontje verkleden op de aankleedkussen van het zwembad nou er lag wat troep en haren en er liep wat ongedierte rond maar ik met mijn slimme kop nog van ach dat kan het is al wat later in de avond en het zal er wel druk geweest zijn maar zaterdag en zondag was het nog zo smerig. We hadden een kinderarragement geboekt en dat hield in dat mijn zoontje iets mocht uitzoeken bij aankomst en dat we babyvoeding in het winkeltje konden halen en een gourmetcheque. Dat cadeautje bij aankomst mochten we niet uitzoeken maar kregen iets in onze handen gedrukt. Baby voeding hadden ze maar 1 smaak in de winkel en het gourmetarragement kon niet meer want het restaurant had een nieuwe eigenaar en konden we tegen betaling in het restaurant komen eten!!! Ik heb geklaagd bij landal en wat kreeg ik een cheque van 50,- euro korting op een nieuw verblijf!!! Nou ons zien ze daar niet meer dan betaal ik liever wat meer en ga lekker naar center parcs
Wat een vervelend zeg dat je zo'n slechte vakantie hebt gehad!! Ben je wel eens eerder naar Landal parken geweest? Je hebt er wel hele goede bij, vooral Land van Bartje is echt TOP!! Wij zijn bij aardig wat parken geweest, maar dus niet bij deze. Maar ik lees dus meer negatieve verhalen over vooral dit park
Coldenhove is wel een heel stuk groter, en uitgebreider. Ook qua animatie, speelgelegenheden en e.d. Daar was ook nog een klein veldje waar geitjes liepen, en een indoor speelparadijs. Maar wij hebben ons op allebei de parken goed vermaakt. Voor de kleinsten was de Berkenhorst groot genoeg, en voor de twee oudsten was Coldenhove helemaal perfect.
De eerste nacht dat wij daar waren was de verwarming stuk en dat is allemaal heel snel en netjes gemaakt. Helemaal geen klachten over. Kan altijd gebeuren natuurlijk en het werd heel netjes opgelost. Ook kinderstoelen en zo werden netjes bij het huisje afgeleverd.
hier wel naar coldenhove geweest , rabbit hill en t,loo deze bevielen ons wel goed .. berkenhorst gewoon eens lasngs geweest en vond het een stuk minder
Miggelenberg zijn we vorig jaar geweest. TOen we in het huisje kwamen wast niet helemaal schoon. Dat had ik zo gefixed. Het kinderbedje was compleet af. De bodem was verrot. Na een boze mededeling op de receptie hebben ze ons een nieuw campingbedje gegeven. Die dingen zijn standaart zonder matras. Dus Lars lag op dat bedbodempje wat erin zat. Vond ik maar niks,dus heb er een deken ondergelegd. Verder was alles prima. Wij gaan volgende week naar Rabbit Hill. Zal me benieuwen hoe dat is.