aangezien ik maar niet ongesteld word (85 dagen nu) ga ik maar alles in de strijd gooien. heb vanmiddag etos zwanger worden en teunisbloemolie gekocht. kijken of dit werkt. cross my fingers...
Anders een keer een bezoekje aan de huisarts brengen? Ik duim voor je dat je maar snel ongi mag worden!
Laat me weten of het werkt! Zit zelf al op dag 114, word er moedeloos van! Heb testen besteld die komen vandaag binnen, ga morgenochtend testen want ik heb ook wel kwaaltjes op dit moment, en volgens mij heb ik echt 14 dagen geleden me eisprong gehad dus ben benieuwd! Maar ik weet dus alles van zo lange cyclus!
kan me haast niet voorstellen dat het zo snel zou werken maar volgens FF zou ik vandaag mogelijk ongesteld kunnen worden. behalve hele erge buikkrampen die me echt weer herrineren aan de tijd toen ik de pil nog niet gebruikte, en diarree is er deze ochtend nog geen spoortje van de menstruatie te zien.
Nou ik hou je forum in de gaten, wacht ook op mijn ongi of natuurlijk een positieve test! Zit op mijn 68e dag vandaag!
ik snap dat je niet na een maand aan kan kloppen maar halfjaar is wel heel extreem!! Stel dat er iets zou zijn waardoor het niet op gang wil komen dan loop je daar al halfjaar mee rond... wil je niet bang maken hoor, zit in zelfde schuitje.... Ben benieuwd wat mijn huisarts gaat zeggen, maar ga geloof ik niet akkoord met halfjaar wachten.... zou ik wel willen weten dat alles verder goed is! Misschien kan je nog eens bellen en zeggen dat je wel wat ongerust bent, misschien is de huisarts daar gevoelig voor
Als ik aankomend weekend niet positief test of ongi ben geworden zal ik ook maar eens aan die pillen. Maar wij hebben geen etos?? Misschien hebben ze bij de kruidvat ofzo ook wel zoiets??