Sinds vanmiddag zie ik de hele site in heel kleine letters. Dit is alleen op ZP, alle andere sites hebben wel het gewone formaat. Hoe kan ik dit weer goedzetten? Bedankt!
als het goed is heb je ergens op je scherm (meestal rechtsonder) een percentage staan. Normaal staat dat op 100% maar het kan zijn dat dat misschien per ongeluk kleiner is geworden? gebeurt mij nog wel eens
Of even 'ctrl' ingedrukt houden en dan scrollen met je muis, daarmee kun je ook je lettergrootte veranderen
bedankt meiden. Ik heb geen percentage staan rechtsonderin, maar dat zou dan toch voor alle webs moeten gelden? Ctrl en muis lukt niet, ik zit op een laptop. Als tussenoplossing ben ik maar in explorer gaan zitten ipv in chrome, en nu is het dus tijdelijk opgelost. Mijn man mag er dan morgen even naar kijken .
Dat werkt hetzelfde als wanneer je in Chrome rechtsbovenin op het sleutelicoon klikt, en bij de optie "Zoom" met de + en de - de weergave weer op 100% zet. Chrome onthoudt deze instelling per site.
thnxxx dames! ik heb precies hetzelfde. En op elke pagina trouwens. Zit ook op een laptop, en heb hier heel vaak last van! meteen opgelost..bedankttt