blokker heeft een mooie kinderwagen voor betrekkelijk niet veel centjes en mijn kamertje komt van marktplaats nieuw matrasje erin en klaar voor ook weinig centjes zwaar geloogd grenen dus kan je alle kanten mee uit succes
Familie, kenissenkring, vrienden enz... heb je al eens een kritische blik op het bord van de supermarkt gedaan? En uit je eerdere berichtjes heb ik begrepen dat je ook een verfkwast kan hanteren dus de kleur zal geen probleem zijn Succes Groet van Kiki
Ik kan prima een kwast handteren. Alleen het verschil met toen is de tijd. Als ik niet aan het werken ben, dan moet ik wel iets met de kids of de website's ontwerpen, waar ik ook voor betaald wordt. Dus heb een behoorlijke tijdsdruk. En dat nog eens buitenbeschouwing gelaten mijn gezondheid is niet meer zoals die 7 jaar terug was, en er zullen verschillende mensen mij veroordelen omdat we er nog een kindje bij krijgen. Maar ik had een leuke commode op marktplaats gezien niet al te ver van ons verwijderd, maar hij vraagt voor een 2dehans nog 100 euro en dat vindt ik toch veel en al zeker voor een 2de hands.