We hebben veel scholen bezicht en uiteindelijk gekozen voor twee opties: bso met mogeleidheden plus onderwijs en tweede keuze is montessori school. We moeten keuze maken en inschrijven tot 1 oktober. Daarn kunnen we niet meer switchen. Ze is 1.5 jaar dan tot onze keuze. Ik vroeg mij af welle kenmerken kan je als moeder nu zien in kind waar beter montessori bijpast? Ik weet dat het lastig is maar ze heeft van geboorte af sterke kenmerken anders dan andere kinderen en het komt steeds nu verder met de dag zie je meer en meer in haar karakter en het doen. In montessori zijn kinderen vrij in wat ze willen doen en is lijkt mij goed voor kinderen die zelf weten wat ze willen en niet. Van andere kant twijfelen we of ze niet beter meer discipline en regelmaat kan gebruiken. Ik zoek dus ervaringen van moeders waar kinderen al op montessori zitten en dat gaat erg goed, en waarbij vroeger ze zelf zagen kenmerken wat daarin passen?? Hier in kort kenmerken van dochter op dit m
Ik ben wel benieuwd met welke kenmerken je dochter anders vind. Verder zou ik mij eens goed inlezen in montesorri want wat jij noemt komt totaal niet overeen met hoe ik het ken.