Alles is een strijd...

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Amethist, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    had dat ook met mijn zoontje, en nu al met mijn dochter. bij mn zoontje helpt het om er soort van wedstrijd van te maken. wie het beste kan poetsen. wie het eerste boven is(met naar bed gaan). wie zijn bord het mooiste leeg kan eten(zo min mogelijk laten liggen) enz enz. dit werkt bij hem heel goed. de kleine simpele dingen als naar bed gaan zijn opeens niet meer zo'n strijd. en het tandenpoetsen gaat nu zonder kiezen op elkaar. heb er een liedje bij verzonnen dat we dan zingen. AAAAAA van apies, BBBBBB van Beren, CCCCCCCC van *zusje naam*, DDDDDDD van *naam van zoon zelf* En dan heb ik alle kanten van de kiezen gehad en bij rest van de tanden gaan we er heel gek bij kijken in de spiegel. Heel kinderachtig dom liedje maar dit doen we al sinds hij tanden heeft dus is erin blijven hangen :p

als hij moet opruimen(en dat werkt nu ook gelukkig bij zn zusje) dan is hij Superman of Spiderman, waar hij maar net zin in heeft. Of mega Tobie :p En die kunnen super snel en super goed alles opruimen. en dan wedstrijd met zn zusje wie het beste kan opruimen. en binnen 5min is mn woonkamer weer leefbaar :p

Deel Deze Pagina