Dat hoop ik ook. Ligt natuurlijk ook aan wie er tegenover ze zit en persoonlijk heb ik liever Gordon dan Catherine
ik ben ook benieuwd naar Gordon. Kan altijd wel lachen om hem! Was al een beetje op Mathijs uitgekeken maar door die opmerking van gister heeft die voor mij wel wat afgedaan. Erg flauw. Heb een beetje het gevoel teveel air gekregen bij hem.
Ik heb het eerlijk gezegd wel een beetje gehad met Britt en Ymke. Hoewel ik niet geloof dat ze acteren vind ik wel dat Ymke teveel haar best doet om grappig te zijn. Vond ik ook al in dat vorige programma toen ze met z'n tweeën naar allerlei landen gingen... Ben ff de naam kwijt
Ik vond het een beetje tegenvallen, had het leuker verwacht. Misschien volgende week met Gordon leuker. Vond dat andere programma van hun (met dat reizen naar andere landen, haha weet de naam zo ook niet meer) leuker.
Ik vond het een beetje tegenvallen, maar ga volgende week wel weer kijken. Vind het echt belachelijk en onsportief dat Mathijs niet ff als gast wil komen in hun programma. Wat dat betreft had Catherine wel gelijk.. Britt komt wel steeds in zijn show wat hem toch ook weer kijkers opleverd en dan is hij zelf te beroerd om even bij hen langs te komen.