Hoe hoofdje en billen voelen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by puckje, Sep 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. puckje

puckje Bekend lid

Jun 9, 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Hallo allemaal,

Onze kleine uk is de laatste dagen erg aan het draaien. Heeft een tijdje dwars gelegen. Laatste 2 weken keurig met het hoofdje naar beneden (volgens VK).
    Nu is het de laatste 3 dagen feest/kermis in mijn buik. Alles beweegt en doet pijn. Ik kan nu ook duidelijk onderdelen voelen van onze uk. Alleen vraag ik me af of het hoofdje nu boven ligt of dat het toch de billen zijn. Het voelt rechtsboven heel hard (dacht zelf dat dit het schedeltje dan zou moeten zijn) en volgens mij voelen de billen wat zachter. Ook voel ik linksboven "iets" wat op billen lijken.

Voor mijn gevoel ligt uk nu dus weer dwars met hoofd naar rechts en billen naar links. Onderin mijn buik voel ik verder niets bewegen.

De VK gaf aan dat ik een klein kindje draag met een enorme plens vruchtwater erbij. Dus uk heeft alle ruimte nog om te draaien.
    Moet maandag naar de gyn omdat ik op medische indicatie in het ziekenhuis moet bevallen.

Maar ben toch benieuwd of iemand mij wat meer kan vertellen.

Alvast bedankt.

2. Ennas86

Ennas86 VIP lid

Jul 19, 2008
    5,468
    1
    36
    Billen kunnen ook hard aanvoelen.. finn heeft bij mij altijd goed gelegen, met zn koppie naar beneden en zijn billen strak tegen mijn ribben geparkeerd!:D

3. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    EspaƱa
    Hier ook harde billen tegen mijn ribben, die nogal eens wat kanten op bewegen.. Hebben vandaag bij de gyn gezien dat het hoofdje toch echt mooi beneden ligt en de billen boven liggen/bewegen..

4. Lemi

Lemi VIP lid

Oct 5, 2008
    13,306
    0
    0
    Met de 20 weken echo lag mijn kleintje met zn hoofdje naar beneden. Met 26 weken heb ik een 3d echo laten maken en toen lag hij nog (of weer) met zn hoofdje naar beneden. Als ik dan bovenin mn buik voelde dan voelde ik ook iets heel hards hoor en dat zijn toch echt de billen...

Bij mij is het de laatste 2 dagen toevallig ook echt kermis in mn buik en ik vraag me af hoe hij nu ligt haha. Voelde normaal van alles links naast mn navel en heeeeeel laag in mn buik en nu rechts (richting mn rug) en onderin mn buik.

Share This Page