Alles komt goed :)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Popsel, 1 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Popsel

Popsel Actief lid

24 jun 2007
    281
    0
    0
    Hoi,

Aangezien ik veel heb gehad aan deze website: veel gelezen en een enkele vraag geplaatst met voldoende reacties, wil ik een positieve reactie plaatsen!

Ik ben 16 weken geleden trotse moeder geworden van een prachtige meid. Wel een meid met veel pit die haar eerste weekjes wel regelmatig gehuild heeft door krampjes/vermoeidheid en dergelijke. De eerste weken was het zo zoeken: doen we het wel goed/waarom huilt ze/waarom slaapt ze niet..... De eerste periode heeft me wel onzeker gemaakt en ik dacht echt dat het nooit zou beteren.

Maar......vanaf vorige week gaat het nog beter dan het ooit gegaan is!

Ze lacht nog meer / ze brabbelt de hele dag door: zelfs in de auto en in haar bed. Vannacht om 5 uur worden we wakker van heerlijk zoet gebrabbel en ze viel daarna ook weer lekker in slaap. Ze kan heerlijk spelen op haar speelmat en in de box kraaien naar de beestjes boven haar. Een tijd terug gepost dat ze erg eenkennig was en krijste bij iemand anders op schoot: vanaf vorige week lacht ze en is ze erg relaxed!

Het komt erop neer dat we haar en elkaar echt hebben moeten lerenkennen en nu loopt het als een trein!

Ik persoonlijk denk dat ze een heftige 12 weken sprong heeft doorgemaakt die lang heeft geduurd. Ik weet trouwens niet of dit mogelijk is hoor.

Kus

2. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    heel fijn om te lezen dit ik merk zelf ook dat ik zo onzeker ben we hebben een pracht meisje aar idd....tis alleen maar huilen slapen eten...en vooral overdag veel huilen en niet willen slapen...maar toch wil ik er nog zo van genieten dat ze klein is maar wel heel fijn om te lezen dat er stx een periode komt dat ze lekker gaat lachen en brabbelen...kijk er naar uit!!succes met jullie meissie

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Lekker genieten dan maar he.:D:D

4. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    haha ik doe mn best maar vindt t niet altijd makkelijk en voel me dan een slechte mama.....maar grotendeel geniet ik er echt van hoor!thanks

5. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Wat heerlijk he :)
    En het mooie is dat het alleen nog maar leuker wordt! Hier wel tenminste.
    Je krijgt steeds meer contact met elkaar, je begrijpt elkaar steeds beter, ze kunnen steeds meer hebben, ze lachen vaker/meer, ze gaan je op een gegeven moment terugknuffelen... Mijn zoontje is nu 8 maanden en ik geniet me elke dag helemaal suf! Hahaha...

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja de eerste drie maanden zijn pittig. Het is leuk, maar het wordt steeds leuker. Geniet er lekker van!

7. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Positieve stukjes zijn altijd leuk om te lezen! Geniet er maar lekker van!

Deel Deze Pagina