Ja dat gevoel ken ik heel goed. Ik ging ook uit in Rotterdam discotheek Hollywood. En daar was dj mentaal Theo altijd. Die muziek echt super leuk.
Ik ben heel bang... Voor de tweede keer in 1 jaar tijd is er per ongeluk wat ontdekt in mijn lijf. Ik ben nog aan het herstellen van de eerste keer en de daar uit volgende hele zware operatie en revalidatie van mijn been... Nu is er weer iets mis. Nu in mijn rug.... Donderdag MRI. Ben zo ontzettend bang en verdrietig
Shit zeg...soepzooi! Dat kan ik me voorstellen. Dat worden lange dagen voor je vrees ik. Ik heb geen troostende woorden. Alleen een digitale knuffel en sterktewensen.
Oh jee Meis wat klinkt dit naar.... Kan het na de MRI nog meevallen of weten ze al dat het ernstig is? Heel veel sterkte, afwachten is echt zo zwaar....
Een paar dagen was het oordeel kwaadaardige botkanker, na nog meer onderzoeken bleek het fibreuze dysplasie te zijn. Ik heb nu een prachtige pin van knie tot heup in mijn been. Nu heb ik een bult/buil op mijn rug en veel pijn. Ze weten niet wat die bult is en dus moet de mri duidelijkheid geven... Dank jullie wel voor de wensen en digi knuffels, doet goed
Ik word gek van mijn dochter die geen minuut zelf kan spelen, constant aandacht wil. Hoe vaak er niet het woord mama uit die mond komt op een dag. O vermoeiend. Morgen ga ik ermee aan de slag, want je kan amper even een geprek met iemand voeren. Verder is ze wel heel lief hoor, meestal