Ik ga op vakantie en ik neem mee.. nou geen beddengoed En het is een vet snurk festijn hier in de tent. Wat geluid kan er uit een 1 jarige komen nu God weet weer waarom ze een eigen kamer heeft
Beheer heeft het topic opgeschoond waardoor iedereen alleen nog maar on-topic reageerde.. Ts heeft daarom gevraagd aan beheer om er een slotje op te zetten
In dit topic is niets off topic toch? @meis23 heel veel sterkte, het voordeel van een topic als dit is dat je het gewoon even van je af kan schrijven zonder te twijfelen of je daarvoor eentje opent. Dikke knuffel
Nee hoor dit is het alles mag topic, schrijf lekker van je af als je iets kwijt wil! @meis23 sterkte!
Redelijk, lief dat je het vraagt Gister bevestiging gekregen dat het embryo niet doorgegroeid is en donderdag krijg ik curettage. Gelukkig een hele lieve arts en kon ik snel terecht voor de curettage.
Wij gisteren uitslag gekregen van IQ test van ons zoontje. De test was een mooie bevestiging van wat wij al jaren roepen en school nu pas op pakt. Wat betreft hoe nu verder, vinden we dat school goed mee denkt maar ze kwa hulp (assertiviteit training enzo) meer bij ons neer leggen. Opzich geen probleem mee want het is natuurlijk ons kind en wij willen zeker met hem aan de slag gaan. Al doen we dan eigenlijk al jaren. Maar het is iets té veel naar ons geschoven zovan 'wij hebben de test gedaan en je weet nu ds uitslagen, je kan hier en hier terecht en succes ermee'. Wij vinden dat school zelf ook met dit soort trainingen moet beginnen met hem, maar of dat realistisch is weet ik niet. Ze leggen vooral het 'probleem' bij ons neer en wij mogen ermee verder gaan. We weten niet zogoed wat we nu moeten doen. We hebben alle informatie gekregen, waar hij moeite mee heeft, waar we terecht kunnen. Maar wat is wijsheid. Die trainingen zijn best duur. En krijgen geen vergoeding ervoor omdat we niet aanvullend verzekerd zijn. Misschien dat we ermee naar huisarts moeten en kijken wat die zegt? We vinden het lastig *klaagmodus uit*
Ik stond net in de file naast een vrachtwagen met kippen voor de slacht, keek die arme beestjes recht in de ogen.
Heb ik eindelijk die eeltsokken gekocht want kan niet wachten om te pulken. Moet ik eerst navraag doen of ik ze mag gebruiken tijdens zwangerschap . Stom!
Zeker even langs de huisarts gaan. Wij zijn gestart via het cjg, maar de huisarts kan je ook doorverwijzen naar bepaalde instanties.