Jeetje lastig, niet iedereen heeft behoefte om een mantelzorger te zijn daar moet je jezelf niet schuldig door voelen! Hopelijk knapt hij snel op!
Ik ben zelf over de 37 en voel me helemaal niet oud. Word ook altijd jonger geschat, zo ie zo op uiterlijk maar op gedrag al helemaal ik heb lol in het leven en je zult me dit gedrag nooit af kunnen leren... dus doe waar je je goed bij voelt je leeft maar een keer
Hoe is de kwaliteit van die kleding? En kloppen de maten een beetje? Ik zie daar regelmatig hele leuke sets voorbij komen, maar heb eigenlijk nog niet durven bestellen
Kan iemand mijn dreumes duidelijk maken dat de nachten voor doorslapen zijn? We hebben in geen weken een goede nacht gemaakt met z'n allen
Ooh ik wou dat dat mogelijk was! Vreselijk due nachten, en dagen dan ook. Slopend! Succes! Wij gaan een dagje naar een pretpark, tenminste als de meiden zich nu gaan aankleden ipv vermoorden.
Ik vind leeftijd helemaal niets te maken hebben met hoe oud je bent, juist als je je oud gaat gedragen wordt je oud. Daarbij vind ik 37 helemaal niet oud, sowieso niet. Ik ben 28 en wordt altijd veel jonger geschat en dat vind ik dan weer niet leuk omdat ik minder serieus genomen worden daardoor. In de categorie zweverige quote van de dag: you don't stop playing because you grow up, you grow up because you stop playing. En heel veel plezier bij Ed Sheeran!
Volgens mij mogen kinderen en ouderen gewoon wildplassen. Kinderen tot een bepaalde leeftijd natuurlijk maar daar valt je zoontje nog wel onder lijkt me.
Morgen naar het zh voor bevestiging van de mk.. Heeft iemand misschien nog tips voor afleiding vandaag voor iemand die nergens zin in heeft maar zonder iets te doen gek wordt?
Hier slaapt de jongste nog steeds niet door...al word het wel beter. Moet zeggen dat het moment dat ik dacht tja het is niet anders en uiteindelijk word het beter dat dit het moment was dat ik er ook beter tegen kon. Soms word ik elk uur wakker gegild en ja dan denk ik s’morgens ook @#€%+=#) en dan is de dag ook errug zwaar maar goed wat ik al zei....uiteindelijk word het beter
Ah wat naar! Heel veel sterkte alvast. Als je de kracht hebt om je van de bank te hijsen dan samen naar het strand of het bos wandelen en uitwaaien. In huis afleiding zoeken met bijvoorbeeld jam maken of toch dat stomme schilderklusje wat al tijden ligt te wachten. Lukt het niet om van de bank/uit bed te komen: dit forum of stomme spelletjes zoals pet rescue en farm heroes.
Wat lijkt me dat moeilijk. Alvast sterkte morgen. Voor vandaag een dagje tuincentrum of museum of gewoon een goed boek of met een bootje het water op.
Ik herken helemaal je gevoel. Ik word dit jaar 40. Haha 40. Toen ik 20 was dacht ik, jeetje al die 40 jarigen. Wat zijn die oud, maar waarschijnlijk voelden zij zich net zoals ons nu. Gewoon energiek en zin in leuke gezellige dingen. Het enige verschil met toen was, 20 kg zwaarder, een bulk ervaring, getrouwd en een kindje, als ik nu ff een nacht doorhaal dan moet ik daar een week van bij komen, owja en mijn spieren en botten werken niet altijd mee. Voor de rest voel ik me gewoon nog steeds 20 hahaha!! Owja niet te vergeten de jaren 90 muziek, zoals 2 unlimited en MC Hammer, waar ik nog steeds een fijn gevoel van krijg. Ach ja...
Thanks meiden, hier kan ik wel wat mee Straks even met manlief en hond de wind opzoeken en denk dat ik ook maar weer van die spelletjes ga downloaden, paar jaar terug mee gestopt (candy crush heeft zoveel uren van mijn leven gesnoept haha) maar die kan ik nu wel even gebruiken
maar echt hoor! Hij blijft draaien en draaien, huilt en zeurt in zijn slaap. Echt elk uur Ik niet snap.
Ik ben 43 en voel me over het algemeen nog heel jong, mensen schatten me ook jonger dan ik ben ook al begint mijn haar best grijs te worden..... Maar na een verschrikkelijke week als deze voel ik me moe, gesloopt, verdrietig en verslagen en misschien wel 80... Vorige week zaterdag is tijdens het hardlopen met de groep onze trainer overleden, we zijn hem gaan reanimeren maar het heeft niet mogen baten.... dit heeft zo ongelooflijk veel impact dat is niet te beschrijven.... Dus, als alles mag op deze dag..... zou ik heel graag de klok terug zetten naar zaterdag ochtend 16 juni om 8:30 en die dag invullen met een fijne hardlooptraining, en voor al mijn hardloop maatjes een dag met gewoon boodschappen doen en de normale zaterdag dingetjes.....
Jeetje wat een vreselijk iets om mee te maken! Mijn man had dit zo kunnen overkomen als hij vorig jaar niet even naar de huisarts gegaan was voor een checkje, dus dit soort dingen maken altijd veel indruk op mij. Heel erg veel sterkte met het verwerken..