Alles mag op deze dag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lisanne1811, 23 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.237
    1.891
    113
    Vrouw
    Ooh ja! Haha! Ik heb dat vooral met happy hardcore. Moet altijd weer even hakken! :rolleyes:

PBV vindt dit leuk.
  2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.211
    16.557
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dankje, er komt ook een revalidatie traject aan en ik denk zeker dat er heel veel winst te behalen is. Vanmorgen bij hem geweest met de oudste kinderen en eindelijk eens contact met hem en herkenning. Hij kan alleen niet praten omdat hij wordt beademend via de hals naar de luchtpijp. Is heel frustrerend voor hem maar ik herken wel weer mijn schoonvader en dat was ik een beetje kwijt.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.211
    16.557
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dankje, vanmorgen bij hem geweest en eindelijk weer eens een beetje contact met hem. Ik herken mijn eigen schoonvader weer terug want dat was ik door de hele hectiek van ernstig ziek zijn een beetje kwijt. Hij kan alleen niet praten ivm beademing via de keel door de luchtpijp. Oudste kinderen waren ook mee en dat deed hem erg goed. Zal nog zeker een week op de IC liggen en dan mogelijk naar de afdeling. Na vanmorgen wel weer een beetje positieve spirit.

Marchella en Piep2016 vinden dit leuk.
  4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Het is heel heftig ja.... wat fijn dat dit je man en jou bespaard is gebleven zeg!

5. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dank je wel, dit was voor mij de tweede keer, vorige keer 20 jaar geleden, je vergeet het nooit meer....
    Praten doe ik heel veel, we zijn van de week ook verschillende momenten samen gekomen met de mensen van de hardloopclub. Het is zo fijn om er over te kunnen praten met mensen die er bij waren.
    Gelukkig kan ik ook goed bij mijn man, ouders en broer en zus terecht.

Piep2016 vindt dit leuk.
  6. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dank je..

7. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    Dank je wel.

9. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    de trainers hebben allemaal reanimatie cursus gehad een half jaar geleden, en die vrouw is idd bereid te komen als daar behoefte aan is dus dat is fijn.

10. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    HAKKUH!!! :D

(Van de week weer foute week bij Q music)
    Komen er weer pareltjes uit de oude doos voorbij:)

Chocolat, PBV en puzzelstukje vinden dit leuk.
  11. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Vriendlief kijkt steeds wk voetbal, en dan komt de reclame van Toto steeds voorbij, en dat liedje blijft zo in je kop hangen! Grrrr!

En dan vraag ik me af: als we nu Koning Toto hebben, wat is er gebeurd met Koning Koos dan? Ben ik hier de enige in? :roflmao:

12. a2cmieux

a2cmieux Niet meer actief

Ok, totaal onbelangrijk, maar ik zit net naar Bob de Bouwer te kijken (alles mag toch:rolleyes:), maar wat is er met hem gebeurt. Ik ken hem als een klein mannetje, misschien iets te dik. Maar nu is het een grote slanke vent met echte spieren en minstens 30 cm groter.

13. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Kleine jongetjes worden groot.

Piep2016 vindt dit leuk.
  14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jeetje lees paar heftige verhalen. Sterkte voor iedereen die het nodig heeft!!

Ik zit hier flink in de stress. In het kort: mijn zoontje van bijna 9 heeft veel moeite met school. Lezen, rekenen maar vooral spelling. Hij heeft 2 weken geleden IQ test gehad en krijgen wij morgen de uitslag van. Ook zijn we bezig met vermoedelijke dyslexie. Maar waarschijnlijk zal hij er net niet onder vallen ivm dat soms zijn uitslagen van testen nét boven die dyslexie norm zit. Dinsdag gesprek met ondersteuningsteam van school (aantal doktoren van ggz erbij) donderdag rapporten mee van school. Pfff ik knijp 'm echt ff. Zo bang dat hij weer in de verkeerde klas terecht komt. Hier combi klassen en zijn huidige juf is nogal van de oude stempel en vond eerste 1.5jaar niet nodig om wat aan achterstand te doen van m'n zoontje. Emotioneel een heftige week voor ons. Maar valt in het niets bij sommige verhalen hier in het topic

15. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik heb de andere verhalen gemist maar dit is ook pittig. Het put je wel uit dit soort dingen! Sterkte!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Dankje! Ja echt slopend. Ik ben een persoon die best sterk in de schoenen staat, altijd anderen gerust kan stellen. Maar ik voel mij nu zo machteloos en gestresst. Vanaf groep 2 ben ik continu bezig met extra bijleren met hem thuis. Volgens logopedist, juf en ib'er van school is dat 'zijn redding' geweest afgelopen jaren in de klas. Maar dit gaat straks buiten mijn kunnen. Ik ben ook maar een simpel huisvrouwtje, hoe ga ik dit komende jaren nog volhouden...

Hij gaat naar groep 5(groep 2 al keer overnieuw gedaan) en zijn spelling niveau is eind groep 3. Theoretisch gezien loopt hij dus 2jaar achter. En het shitte voor hem is nog dat zijn zusje juist voor loopt op haar leeftijd. Ze verschillen 3jaar maar zitten bijna op zelfde niveau op school :$

17. Pimpelmeesje

Pimpelmeesje Fanatiek lid

12 apr 2015
    2.769
    2.145
    113
    Vrouw
    Docent Na&Sk
    Aaah @Roozjuh dat is ook echt bagger :( Hopelijk komt er uit de onderzoeken iets waar iedereen wat mee kan! En probeer je rust te vinden; je doet je best en meer kan je niet doen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk..

Overigens; dit is een "alles kan" topic dus iedereen mag (onder andere) klagen, al is het maar over je gestoten teen :p

Marchella en puzzelstukje vinden dit leuk.
  18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ja dat lijkt mij ook heel pittig! Het put je uit. Vooral als het over je kinderen gaat is het belangrijk voor je. Maar het lijkt mij dat er iets moet gebeuren nu, want zo kan het niet verdergaan... dat maakt het ook spannend!

19. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Mag ik even een servies kapot gooien.

Chocolat en Lisanne1811 vinden dit leuk.
  20. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Mag ik meedoen?

Lisanne1811 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina