Mijn moeder deed iets al 20 jaar of langer, en had het nooit mis iedereen kan het als je maar niet nadenkt En ik ga het nu hier delen, omdat velen me een pb stuurden : Pak een ring vn jezelf (niet lenen van iemand) en trek een haar uit. Doe de haar erdoor en hou dan de uiteindes vast, waardoor de ring eraan bungelt. Hou dit dan boven je andere hand (bovenkant) en zorg dat je je hand naturlijk niet raakt je mag er niet aan denken ! denk aan iets anders ! Gaat hij draaien = meisje,, op en neer = jonge.. Als het snel verandert kan of tweeling zijn (meer kan ook) of kindjes snel agter elkaar. Wat mijn broertje heeft : hij draait, dan gaatie langzamer, en dan weer sneller draaie. dat is 2x zelfde agter elkaar. dus niet mteen stoppe alsie langzamer gaat als je zwanger bent kun je ditzelfde bij je buik doen. hier moet je echt niet erover denke mijn moeder deed eens express bij mijn vader en dacht steeds aan een meisje. en wat denk je, de ring begon te draaien denk gewoon aan het strand of hoe jullie elkaar leerde kennen ofzo veel succes ermee meide ! en niet eraan denken ! en handen stil houde
Hoi Mamabeer, Deze wijze is al meerdere malen op het forum besproken. Hierom ga ik dit topic op slot zetten. Ik zie dat je best veel vragen stelt, en via de zoekfunctie kan je veel antwoorden vinden Groetjes, Elvira