Dreumes 13 maanden, probleem

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama van Senn, 25 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Senn

5 apr 2013
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Ik heb een zoontje van 13 maanden, die de laatste weken vanalles uithaald, wat prima is, alleen NEE wil hij niet horen, hij wordt dat zo ontzettend boos, hij begint erg hard te krijsen en met zijn hoofd op de vloer, muur, kast , box etc. Te bonken.

Nu is het de laatste week zo, als hij mij ziet kijkt hij me boos aan, slaat me knijpt me en t pijnlijkste is het geven van kopstoten!!! Als ik dan zijn armpje vasthoud en duidelijk maar rustig zeg NEE Senn! Dan begint hij te lachen....

Ik weet echt even niet meer wat ik kan doen, ik geef hem zo ontzettend veel liefde, hij heeft slaan niet geleerd bij ons, ik snap er niks van en het wordt steeds erger...

Groetjes merel

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is helaas een fase.Heeft Aiden ook gehad. Duurde wel een aantal maanden helaas..... Aiden begon zelfs met dingen te gooien. Terwijl wij dat nooit doen als we boos zijn.

Nu hij wat kan praten en ons dingen duidelijk kan maken, is zijn boosheid eindelijk een stuk afgezakt. Het slaan en gooien met dingen komt steeds minder vaak voor.

3. steenbokje83

steenbokje83 Bekend lid

20 jun 2011
    589
    0
    0
    West-Vlaanderen
    Hier ook rond dezelfde leeftijd zo'n fase gehad, zo verdrietig werd ik ervan omdat ons zoontje alleen maar mij sloeg en zijn papa niet. Het begon rond de 15 maanden echt enorm erg te worden dus toen ben ik begonnen met hem wegzetten en negeren elke keer als hij me sloeg of probeerde te slaan. Het heeft hier bijzonder goed gewerkt, hoe moeilijk het ook was voor me want ons zoontje begon dan meestal te huilen dus na een minuutje was het negeren alweer gedaan. Hij is nu 20 maandjes en heel soms durft hij het nog wel te proberen, maar we blijven hetzelfde doen: wegzetten en eventjes negeren. Hij heeft het nu bijzonder rap door dat zulk gedrag niet gewenst is.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Idd een fase, negeren hielp hier het best. Als sylvano bijt schreeuw ik keihard auw dan schrikt hij zich kapot. En we hebben de hoek al gebruikt, na 3x nee is het in de hoek. Ook hij moet dan lachen maar probeer het gewoon te negeren hoe lastig ook..

5. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.246
    681
    113
    Met welke leeftijd blijven ze nu in de hoek staan dan? ik heb het nog niet geprobeerd hoor maar ben bang dat ze het nog niet snapt.. ik zit er aan te denken om haar met kinderstoel en al in de hoek te zetten als ze niet luistert

Deel Deze Pagina