cybex go draagzak?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mama suus, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    deze draagzak vond ik en leek me erg praktisch heeft iemadn hier ervaring mee? ik wilde altijd een doek maar heb toch eht idee dat die te groot voor mij si en zie me vent ook neit emt een doek rondsjouwne met een draagzak daarentegen zie ik eh mwel lopen. en nu si osn oog dus gevallen op deze en was beniwued of ie echt zo praktisch en goed is.
    bij onze dochter had ik een goedkoop ding en toch heeft ze er heerlijk ingelegen dus vandaar.

http://www.babybaby.be/product_info.php ... 17d3200117

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Goede draagzak met veel draagopties. Het is even een geworstel met de banden, maar als je hem eenmaal door hebt is het een fijn ding.

3. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Wat een misschien een betere optie is een draagzak die zowel rug als heupstand goed heeft zoals een manduca of ander zie hier: http://www.slingomama.nl/index.php?cPath=42

Ook een doek is fantastisch om te gebruiken

4. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    merk je het ook veel an je rug dan? leek me namelijk meevallen aangezien er achter heel veel steun is tenminste zo lijkt het op de foto`s dat het goed verdeeld is zeg maar. en zie dan mijn man ook nog wel met deze lopen. tis toch tegen de winter dat ons frummel komt dus dan kan ie mooi onder de jas. lijkt me wat handiger in de stad en als we en daggie weg gaan oid. dat de kleine niet de hele tijd in de wagen ligt. en voor de stad heb ik en te grote wagen hihihi.

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    een doek leekr mij dus altijd al wat ook bij mijn eerste maar heb er laatst eens een bekeken in de winkel en vind ze nogal groot en ben zelf neit een van de grootste en heb dan het idee dat er heel veel doek achterme aan hobbelt. of dat i kzelf helemaal warm ben in gepakt met zo nding of valt dit mee?

en zie mijn man er eigenlijk ook nog niet mee lopen.

6. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Ik ben zelf 1,69 en 55 kg... niet één van de grote dus.... Je knoopt wat je over hebt nog een keer naar voren ofzo...

En mijn man wilde ook niet, totdat hij merkte dat Tygo het fantastisch vond, toen heb ik heb bij hem omgeknoopt... maar het meeste draag ik toch zelf hoor ;)
    Ook al is hij 5 maanden, het voelt echt zo intiem..

7. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    dus het is dus wel te doen als je klein bent. ben dus 165 weeg wel wat meer hahaaha maar goed dacht dan heb je zon flap achter je aan hangen.
    nou dan moet ik toch nog eens ff goed bedenken wat ik nou wil. heb al papieren voor een cursus omknopen liggen dus miss toch weer een optie.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

de cybex vind ik echt ideaal.vooral omdat deze een lig stand heeft.als fynn tijdens het wandelen in slaap valt dan leg ik hem zo plat.

9. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Voor meer info: www.dragen-en-voeden.nl ;)

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik vind deze drager er niet ergonomisch verantwoord uitzien en ik zou mijn zoontje dan ook nooit in zo'n 'werktuig' stoppen! Zelf draag ik mijn zoontje in draagdoeken (die dus in verschillende maten zijn, waardoor ook kleine dunne mensen kunnen dragen zonder veel stof om zich heen te hebben, ik heb zelf 3 fantastische zomerdoeken ;) ) en mijn vriend, die knopen niet ziet zitten, draagt hem in de patapum. Een manduca, ergocarrier, patapum oid zijn ergonomisch verantwoorde dragers en zorgen ervoor dat het gewicht goed over de schouders, rug en bekken verdeeld wordt waardoor je zonder pijn (want de drager die je laat zien gaat pijn doen, net als chicco, baby bjorn babybag ed) kunt dragen. En nog belangrijker: je kindje zit in een goede houding, hij hangt niet aan zijn ruggetje, maar zit comfortabel in de kikkerhouding wat goed is voor de heupjes en rug.

Deel Deze Pagina