vandaag de 1 na laatste pregnyl gehad.... om de eisprong te laten springen. En dan zondag de laatste zetten ter ondersteuning voor de 2e fase. Heel definitief maar als het deze ronde niet lukt is het goed zo.... ik ga me lichaam hier na niet langer meer vol stouwen met medicatie maar ik ga weer genieten van de kleine dingen om me heen. Te lang gestreden en me zelf nu langzaam aan aan het kwijt raken. En dit moet ik niet willen. Dus via deze weg neem ik dan ook afscheid van het forum. Mocht het natuurlijk positief uit pakken, al zie ik na alle ervaring de kans klein. Meld Ok me natuurlijk Maar vooral (de vaste) dames ben ik jullie zo dankbaar voor de steun en het mee denken in deze strijd. Ik heb veel aan jullie gehad Jullie zijn prachtmeiden dank je wel Hopelijk voor de gene die nog steeds strijden voor een beeb komt er snel goed nieuws. We zetten onze kinderwens niet in de vriezer, maar laten het nu maar gewoon op zijn beloop, mocht het ons gegeund zijn dan moet het op de natuurlijke manier gebeuren. Of te wel... Ooit komt het wanneer het komen wil! Heel veel liefs.
Tranen in mijn ogen meid, heb je topics wel beetje gevolgd en het is jullie zo gegund. Wat ontzettend moedig dat jullie er zo in staan. Laten we met zn allen duimen dat deze ronde toch nog positief mag uitpakken voor jullie. Anders wens ik je alle goeds voor de toekomst!
Weet even niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wil toch even reageren. Heb je verhalen altijd wel gevolgd & meegeleefd. Het is jullie zo ontzettend gegund... Blijf altijd naar je gevoel luisteren meid en heel veel succes in de toekomst. Dikke knuffel vanaf hier.
Ik ben er stil van.. heb het een en ander (mee)gelezen op het forum. Helaas heeft het nog niet zo mogen zijn. Het is jullie zó gegund! Ik hoop dat er in de toekomst een wondertje gebeurt die jouw wens gaat vervullen.. Je bent een sterke vrouw en je maakt deze keuze niet zomaar.. ik wens je veel geluk en succes toe voor de tijd die komen gaat. Een hele dikke knuffel!
Ik heb je topics vaak mee gelezen, wat verdrietig voor je dit! Ik begrijp je keuze wel, het moet niet je leven gaan beheersen. Misschien als je het inderdaad op z'n beloop laat komt het ineens! Ik vind je heel sterk en ik hoop dat je hartenwens uit mag komen. Dikke knuffel!
Ach meis toch, je bent zo dapper en sterk tegelijk. Ik hoop zo dat deze ronde aanslaat en anders dat je snel op een natuurlijke manier zwanger raakt en blijft van een gezond wondertje.
Ik heb je Topics het laatste jaar regelmatig gelezen en soms gereageerd. Ik hoop zo hard dat het jullie dit keer lukt, of dat het uiteindelijk toch nog op een andere manier komt. Je bent sterk! Heel veel succes en sterkte met alles
Ik heb enkele verhalen gelezen, en wat ben jij sterk zeg. 'T is je zo gegund, en hopelijk komt er een wondertje in de toekomst. Ik wens je veel sterke/kracht en liefde toe.
Wat een verdrietig besluit Ashley. Heel heftig allemaal. Het valt ook niet mee, al die rothormonen. Ik hoop en duim voor een wondertje voor jullie!
Ben het met de dames boven mij eens. Niet snel word ik geraakt door een verhaal van iemand. Maar dit raakt mij enorm! Ik vind je ook een mega sterke vrouw en hoop dat je wens ooit mag uitkomen of dat nu is of ooit op de natuurlijke manier. Ik hoop het zo! Maar heel moedig van je zo een besluit en zoals je zegt, geniet van al het andere moois in de wereld meis. Dikke knuffel voor jou
Ik heb al heel vaak topics van je gelezen, maar deze raakt me. Na de lange weg die je al bewandelt hebt sta je nog met lege handen. Ik vind je zo'n sterke vrouw en ik hoop dat je wens in vervulling gaat. Heel veel sterkte
Ook ik heb je topics meegelezen en wilde nu reageren. Ik hoop nog even heel hard voor je dat het jullie deze keer gegund is. Ik vind dit een moedig besluit maar ook verstandig omdat je schrijft dat je jezelf begint kwijt te raken. Heel veel sterkte
Lieve @Ashleyrachel Ik leef altijd enorm met je mee. Ik hoop toch zo dat deze poging slaagt. Het is een heftige beslissing om te stoppen met de mmm. Ik hoop dat het je rust gaat geven. Dikke, dikke knuffel!!!
Wauw, jeetje... wat een heftig besluit.. Ik duim kei hard voor je en hoop dat je hier prachtig nieuws kunt komen vertellen.. Sterkte en ontzettend veel succes
Wat een dapper besluit @Ashleyrachel. Heel veel liefde en respect voor jou, ik hoop echt dat we elkaar hier weer tegen komen maar dan in het "zwanger topic". Ik wens je meer dan het allerbeste ❤️