bij de eerste op een roze wolk, nu (nog) niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gelukje7, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gelukje7

Gelukje7 Actief lid

10 okt 2011
    190
    0
    0
    Ik werk als verpleegkundige in een ziekenhuis
    Hoi meiden,
    Ik ben zwanger van ons tweede kindje. Dolblij mee want we wilden het heel erg graag.
    Maar man oh man, wat voel ik mij rot!!
    Ik ben sinds zes weken kotsmisselijk de hele dag. Ik heb wel enorme honger en tijdens het eten voel ik mij heel even niet misselijk, Maar ik heb ook nog eens diabetes dus ik moet die ook onder controle houden. Ik had dit allemaal bij mijn zoontje ook maar toen voelde ik mij wel blij en de misselijkheid was niet zo erg als nu. Ik voel me een dweil. Ik wil het liefste de hele dag in mijn bed liggen en ik ben echt niet te genieten. Jank om alles en ben sjago (hoe egoistisch klinkt dat, ik weet het) Ik heb nog niets voor de baby gekocht (ook omdat ik het geslacht nog niet weet) omdat ik mij zo beroerd voel. Ik ben echt zo dankbaar dat ik weer zwanger mag zijn en wil niet klagen maar het is zo zwaar. de diabetes waar ik de hele dag mee bezig moet zijn, de misselijkheid en de hele dag lusteloos!
    Ik heb al medicatie gekregen maar die helpen niet voldoende.
    Heeft er iemand tips? Of moet ik het gewoon uit zitten tot er hopelijk een moment komt dat ik niet meer ziek zwak en misselijk ben?

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik werd ook pas blij vanaf week 17 toen de misselijkheid overging. Ik heb ook pas na de 20 weken echo spullen gekocht (paar weken erna). En de kamer was ik ook laat mee. Was er veeleer minder mee bezig dan bij onze dochter, vergat het zelf zo nu en dan.

Inmiddels is hij geboren en alle clichés zijn waar.. Ik ben verliefd.

3. momy2b

momy2b Actief lid

4 feb 2015
    380
    0
    0
    NULL
    NULL