Ik wil niks zeggen. Maar volgens mij gaat die over zwangerschapstesten, die niet goed oplopen. Er is duidelijk sprake van een paar positieve testen. Zeker die van Big Bazar en de eerste wondfo/kv. Ik begrijp niet zo goed wat een ovulatie daar mee te maken heeft. Los daarvan ochtend of middag urine hadden de testen denk ik nu wat meer moeten oplopen. Aan de andere kant kan de concentratie nogal eens verschillen en kan dat wellicht in het begin nog het verschil maken. Een ding is zeker: je bent gewoon zwanger! Of het goed gaat aflopen zul je de komende dagen hopelijk gaan ontdekken. Ik hoop echt dat het nog de goede kant op gaat. Dikke knuf!
Bedankt voor je verhelderende woorden, gelukkig ben ik nog niet in de overgang, mijn moeder werd nog moeder met haar 41 ste.. En 40 is nu het nieuwe 50.. Dus ik ben nog harstikke kansrijk met 43 Miss niet meer veel kansen maar ik heb nog kans bedankt hoor dames
Zo!!!! Dat is duidelijk! Gelijk heb je. Ik ben ook zo'n nieuwe 40-ger (uhh 50-ger!). En hoop nog lang niet in de overgang te zitten en vooral nog lekker vruchtbaar te zijn!
Nou.... hcg testen kunnen ook reageren (ja echt verschillende merken) op het lh hormoon. Zelfs de cb digi gaf 1-2 tijdens de lh piek bij Jane... Je ziet dan een lichte streep, dag later wat duidelijkere streep en de dag daarna weer een afloop op de zwangerschapstesten. Eigenlijk typisch het beeld wat ik bij de testen hier zie. Vandaar mijn vraag. Rest niks anders dan afwachten. Breekt de ongi door tussen nu en een paar dagen dan was er idd iets aan de hand wat helaas niet heeft doorgezet. Breekt de ongi pas over 10-14 dagen door dan hebben de testen echt op de eisprong gereageerd en betekent dus dat hij op 15 april toch niet gesprongen is.
Hoe weet je zo zeker dat je niet in een vroege overgang bent? Hebben ze je waardes geprikt tijdens een cyclus of je amh gemeten?
Maakt het uit dat ze het dicht wil hebben is al vervelend genoeg voor haar dat dit gebeurd als ze het topic dicht wil hebben gaat t ons toch niks aan en maakt t ons toch niks uit? Lieve Babywish heel veel sterkte ik gunde je het zo erg 😘
Ik als topicstarter mag dat zelf weten, ik wil graag dat het dichtgaat niet alleen deze ook de andere, ik vind het fijn dat jullie hebben meegeleefd maar het is nu genoeg..
Dikke knuffel voor jou lieverd... Je bent niemand verantwoording schuldig En weet dat je me altijd mag pben
Ik wil graag even een opmerking maken. Inderdaad heeft ts een topic geopend met advies. Maar iedereen heeft hier een mening (mag ook uiteraard!). Echter sommige meningen kunnen iemand, die waarschijnlijk al onzeker is door de situatie waarin ze zit, alleen maar meer onzeker of juist ongerust maken. Het begint met zwangerschapstesten, dan gaat het naar of er wel een ovulatie heeft plaats gevonden en dan vraagt iemand zich zelfs af of ze niet in de overgang zit.... Deze uitspraken maken het er niet beter op. Ik begrijp heel goed dat ze het topic laat sluiten eerlijk gezegd. En als ze er behoefte aan heeft zal ze echt nog wel in een nieuw topic laten weten hoe het is afgelopen.
Die overgangs begon ze zelf over. Een ovulatie kan ervoor zorgen dat je een paar dagen positieve testen hebt dus zo'n gekke vraag was dat niet. Ts vraagt om advies, de meiden die hier veelal reageren hebben echt verstand van wat ze zeggen en gaan echt niet expres iemand een rotgevoel geven. Er wordt nu echt van een mug een olifant gemaakt.
Ze kan ook niks meer posten dan weet je ook niet hoe het afloopt! Iedereen heeft recht om te openen of te sluiten!