verborgen reflux of niet??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Anitaaaxxx, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    hallo dames,

ons meisje is nu iets meer dan 2 weken oud gaat op zich allemaal prima alleen ze wil niet op haar rug liggen. Of liever kàn niet op haar rug liggen want ze krult zich gelijk op waardoor ze automatisch in de zijligging gaat. Ze steekt heel veel haar tong uit en lijkt een beetje op kokhalzen. Ze komt dan met nek en schouders helemaal omhoog.
    Ik was net even aan het googlen en toen las ik bij de verborgen reflux symptonen wel een beetje overeenkomstige dingen.
    Herkennen jullie bovenstaande of lijkt het er helemaal niet op?

2. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    als dat de enige symptomen zijn zou ik niet gelijk daar aan denken, of heeft ze nog meer dingen die je opvallen?

3. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    nee ik geloof niet dat er nogveel rare dingen zijn bij haar buiten dat ze echt heel veel de hik heeft, maar dat schijnen veel baby's te hebben.
    Maar die kokhalsneigingen dat ze dan naar voren komt met der hoofd en schouders en dan haar tong uitsteekt gebeurt wel erg vaak dus ik dacht laat ik het nu maar eens vragen

4. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    misschien kun je proberen haar op de zij te laten slapen met een zijligkussen onze dochter slaapt al zo vanaf 1 week oud.

Deel Deze Pagina