Hoeveel schoenen per maat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mmm, 19 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel schoenen per maat?

1. 1

2. 2

3. 3

4. meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Ik ben zomaar eens nieuwsgierig naar hoeveel schoenen anderen per maat in huis halen. Zelf twijfel ik een beetje, ze groeien tenslotte zo snel door een maat heen. Daarbij wil ik ook echt leren schoenen (van binnen en van buiten), dus dat kost ook wat. Maar één paar schoenen is weer zo weinig (al is het alleen maar omdat buiten spelen op nette schoenen weer zo zonde voelt). Hoe doen jullie dat?

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik vind dat ze straks toch echt wel 2 paar schoenen moeten hebben.
    Dan denk ik aan luchten, buiten spelen (dus nat worden en weer drogen) en gewoon voor de leuk ;)! Wat afwisseling.

En tja wat is duur, ik denk dat dat voor iedereen verschillend is, de een vind 30 euro duur en de ander vind 90 euro duur ;)!

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wij hebben 1 paar schoenen voor Anne,
    1 paar laarsjes,
    en slofjes voor binnen...
    Dus heb ik maar op 1 gezet

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.077
    3.866
    113
    Ze heeft er nu twee paar, roze schoenen om buiten mee te spelen en blauwe suede laarsjes. Eigenlijk had ze aan 1 paar ook wel genoeg gehad, maar die laarsjes waren van 70 Euro naar 25 Euro afgeprijsd en we vonden ze zo leuk! We wisselen het gewoon af. Die roze schoentje zijn van Elefanten, prima schoenen voor een normale prijs.

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Voor mijn kids had ik altijd twee paartjes, één duur merk, en één paar goedkope voor de leuk, bv gympen in de zomer.
    Voor het buiten spelen hadden mijn kids altijd laarsjes aan. We wonen buiten, dus echt lekker modder en water en zand enzo.

Jesse loopt nog niet, dus heb ik hem nu alleen nog maar 2 paartjes van die zachte schoentjes zonder zool. Pas als hij loopt koop ik hem één paartje goede schoenen.

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee heeft 3 paar.
    1 paar gewone schoentjes
    1 paar nikes
    en een paar regen laarsjes

7. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    In de winter heb ik voor de kinderen 1 paar schoenen en in de zomer 2 (sandalen en gewone schoenen).

Daarnaast nog de diverse sportschoenen voor gym en tennisles.

8. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    1 paar, kind heeft vreselijk moeilijke voeten, dus dure schoenen.
    Verder heeft hij 1 paar regenlaarsjes die eigenlijk een maat te groot zijn, maar vanwege zijn brede voet en hoge wreef is het niet anders.

9. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft 1 paar gewone schoenen en 1 paar regenlaarsjes. Al bedenk ik me dat nu pas, nu Kisbaba en Sonja erover beginnen,... :) Ik was me gisteren al aan het bedenken dat ik nog een paar goedkopere schoenen moest kopen voor het buitenspelen. (Jelle was nog geen 5 minuten buiten en had zijn schoenen al vol modder zitten) :)

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame heeft 2 paar

1 paar laarsjes voor onder rokjes en 3 kwart broekjes
    en roze timberland schoenen voor onder spijkerbroeken enz

dice heeft 3 paar nike slofjes

11. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier 2 paar in elke maat. 1 paar laarsjes en 1 paar lage schoentjes

in de lente/zomer 3 paar. 1 lage instappers en 1 paar open schoentjes en misschien nog 1 paar slippertjes ofzo

mijn dochter is trouwens erg zuinig op der schoentjes. ze loopt al sinds 12 maanden en der schoentjes lijken nog nieuw haha. geen kale neusjes etc. ze speelt toch elke dag in de zandbak en/of speeltuin en rent en doerakt alle kanten op. aan 2 schoentjes per maat heb ik ook ruim voldoende als ze zo netjes blijven.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    mijn dochter heeft 1 paar en als ze eruit gegroeid is (binnen 3 maanden denk ik) krijgt ze nieuwe. Niet genoeg tijd om te verslijten denk ik ;)
    Ik wil daarnaast wel echte zomerschoenen kopen, dus dan krijgt ze wel 2 paar.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.378
    36.246
    113
    Jesper heeft een paar schoenen. Hij heeft ze net een maandje en ik denk dat we volgende maand wel weer nieuwe kunnen kopen qua maat, dus ik houd het voorlopig bij 1 paar. Hij heeft wel ook nog een paar regenlaarsjes.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het hangt bij ons van de leeftijd af maar 2 -3 paar zal hij straks wel hebben.

Deel Deze Pagina