Alles ruikt opeens vies

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kittehs, 7 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Ik ben nu 13 weken, en van de ene op de andere dag ruik ik allerlei rare luchtjes overal ;) Vind alles stinken.
    Wie heeft dat ook? :)

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Yep hier ook, bij alle zwangerschappen
    Ook niet echt handig bij t werken in de zorg hahah

3. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Haha daar kan ik me iets bij voorstellen :)

4. Budgie

Budgie Fanatiek lid

8 feb 2013
    1.721
    8
    38
    Herkenbaar, dat had ik vanaf week 8 tot ongeveer week 13. Toen kon ik de aftershave van mn vriend al niet meer verdragen :). Maar dat waren ook wel "ellendige" weken wat betreft misselijkheid/overgeven.

Nu is de misselijkheid gelukkig over en geniet ik in volle teugen van onze uk in mn buik :D

5. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Hou op schei uit, ik loop de hele dag te fronzen en mn neus op te trekken:D:D:D

6. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    O ja!! Vreselijk hé. Heb er sinds vorige week al last van.
    Elke keer als ik de koelkast opentrek denk ik: JAK!

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.320
    17.218
    113
    ik vind ook alles stinken, maar dan al vanaf het begin BLEH!

8. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik ben bang dat mijn collega's t daardoor al weten haha
    Loop de hele dag gadver! Ruiken jullie dat ook? Vis ofzo!
    Is t gewoon verf :')

9. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Jip hier ook. Alles en iedereen stinkt.
    Mijn katten stinken, ml stinkt.....hihi
    Gelukkig kan hij er wel om lachen.

10. RondEnGezond

6 jan 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar. Gelukkig werd dat in het tweede trimester minder bij mij. Dus alleen de eerste periode heel sterk. Sowieso werken alle zintuigen sterker (ook horen en zien) tijdens zwangerschap heb ik het idee.

11. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Zo herkenbaar! Bij mn eerste zwangerschap had ik vanaf 6 weken tot aan mn bevalling en nu heb ik het weer. Ik stond soms echt te kokhalzen als ik met het OV moest reizen van de geuren van de mensen om me heen. Wat ik op een gegeven moment deed was een sjaal vol spuiten met één van de weinige geuren die ik nog wel acceptabel vond en die voor mn neus houden zodra ik ergens in het openbaar iets ranzig vond ruiken. Staat toch wat charmanter dan publiekelijk kokhalzen en het heeft me een hoop gênante momenten gescheeld ;).

12. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook! Echt overal, op straat, in de tram, in de supermarkt. Gelukkig ruikt vl nog wel lekker hahaha. En heb ook dat sommige dingen opeens anders smaken, minder lekker :(

13. BlossomBaby

BlossomBaby Actief lid

31 okt 2013
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha dit doe ik ook in de tram idd, mn neus verbergen in mijn sjaal :p Bah als diegene naast me chinees eten heeft gehaald ofzo...

14. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Mijn katten stinken ook vooral de oudere. En pas bij de gamma wilde ik iedereen wel meppen! Had het idee dat een een nog viezer parfum dan de ander over zijn hoofd had uitgegoten...ja uitgegoten. Subtiel ruikt het namelijk niet meer ; )

15. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ooh zo herkenbaar! Vooral de eerste 20 weken, kon zelfs spugen door wasverzachter die ik altijd lekker vond ruiken. Nu niet meer zo extreem gelukkig, maar ruik wel veeel beter en vind dingen eerder stinken en kan dan ook weer misselijk erdoor worden.

16. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Ik heb hier ook zoooo veel last van gehad. Nu soms nog wel eens hoor. Ik heb ongeveer alle wasmiddel uit de supermarkt geprobeerd:)
    Maar eindelijk iets gevonden waar ik niet kots misselijk van word het enige nadeel was dat ik alles opnieuw heb moeten wassen;)

17. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja gatver, er stinkt zo veel;)

18. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.330
    10.295
    113
    gelukkig ruikt niet alles vreselijk maar waar ik echt last van had was de geur van sesamzaadjes, pindakaas en de baklucht van de lidle broodjes.
    Sta je bij de bushalte en denk ik er over na om toch nog een stukje verder te lopen.

19. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ik vond toen opeens wasmiddel zoooo vies en het luchtje wat mijn man droeg...blegh. Terwijl ik daarvoor het wasmiddel altijd zo lekker vond ruiken. Nu vind het gelukkig ook weer lekker. Gek he, hoe hormonen werken.

Deel Deze Pagina