Last van eisprong.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Quincy23, 10 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    Hallo allemaal,

Als het goed heb ik 1 van de afgelopen dagen mijn eisprong gehad. Ik heb al een paar dagen last van zeer veel slijm verlies dus vandaar. Maar nu heb ik eigenlijk er nooit last van alleen nu heb ik heel erg last van steken zo erg dat als ik ga zitten ik gelijk een steek krijg.
    ervaren jullie deze periode ook zo.

alvast bedankt

2. brenda1987

brenda1987 Fanatiek lid

27 nov 2009
    3.337
    0
    0
    huis mama
    Moerkapelle
    hey Quincy

Ik voel iedere maand mijn eisprong 4 dagen ervoor begint het met witverlies dat word steeds meer en meer 2 dagen voor eisprong steken links of rechts van de onderbuik erg pijnlijk soms zelfs zo erg dat ik even moet liggen en op mijn ei en dag erna kan ik amper vrijen, omdat het zo;n zeer doet en idd als je dan te snel gaat zitten voel je een steek.
    Op zich ben ik hartstikke blij dat ik mijn ei zo goed voel hoor namelijk ook verhalen over meiden die hem niet kunnen vinden en dat lijkt me helemaal niets.
    Veel succes met alles

Liefs brenda

3. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zit nu in ronde 1 en heb mijn eisprong duidelijk gezien en gevoeld!
    ik heb mijn eisprong eigenlijk altijd gevoeld!

ik heb dan ook steken in mijn buik en vooral als ik ga zitten, en met vrijen is het ook niet echt prettig

4. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik had deze en vorige maand ook zo'n pijn tijdens de eisprong.. althans daar ga ik vanuit.. dat dit eisprongpijn is!! Aangezien deze pijn hetzelfde was als vorig maand (ik wist toen niet dat het mijn eisprong was).. maar ben toen 10 dagen daarna wel ongesteld worden..
    Vrijen is inderdaad niet echt prettig, dus ben ik blij dat we voor de eisprong al geklust hadden deze keer. Ik lees trouwens wel verhalen dat het ook vanalles kan zijn (niet goed), dus ik hou het wel even in de gaten... als het zo blijf ga ik even naar de dokter.. Bij mij deed het zo'n pijn dat ik amper rechtop kon zitten of slapen.. hopelijk is het niets en kan ik gewoon duidelijk voelen dat mijn eitje springt...

5. muizz

muizz Actief lid

4 jan 2010
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij was het niet zo erg dat ik moest gaan liggen of zo, maar wel goed aanwezig

6. Quincy23

Quincy23 Actief lid

10 jan 2008
    142
    0
    0
    normaal voel ik wel wat en ik merk gewoon duidelijk aan mijn slijm verlies wanneer het is. alleen waren de steken nu zo heftig, maar is nu wel gewoon weer over.
    was wel heftig even bij het zitten.

Deel Deze Pagina