Alles smaakt zo zoet!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Demino, 6 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik ben een echt chocolademonster. Elke ochtend een broodje hagelslag (ja, elke ochtend!) en tussendoor heb ik het liefst een koekje met chocolade of gewoon een stukje chocolade.
    Maar sinds een paar dagen smaakt het me niet meer! Ik hoef geen hagelslag meer want het is veel te zoet. Ik eet liever pindakaas.

Drinken.. Ik houd niet van water. Als ik iets niet lekker vind..
    Maar sinds gisteren smaakt mijn sap me niet meer. Véél te zoet.. Bij elke slok heb ik het gevoel alsof het glazuur van mijn tanden springt. En dat terwijl ik het normaal gesproken wel lekker vind! Ik heb nu toch liever water..

Vandaag pasta gegeten. We komen sinds kort bij een andere supermarkt, dus ik had ook een andere saus meegenomen en wilde het eens uitproberen. Mijn eerste reactie: 'Ooh, wat is deze saus zoet! Normaal is het wat zuurder, maar deze is ja, echt uhh.. Zoet!'
    En dat terwijl ik er megaveel kruiden en knoflook in gedaan heb. Manlief zat me heel raar aan te kijken, haha.

Is dit herkenbaar? Hebben jullie dat ook, of met andere smaken? Ik kan het zelf gewoon niet uitstaan haha!
    Hoort hier eigenlijk nog een bakerpraatje bij? :D

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik ken geen bakerpraatje hierover maar hier smaakt de 85% pure chocolade nog mierzoet.en dus heel veel andere dingen ook.

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja stom he? Ik heb dat dus ook.. Dingen die eigenlijk helemaal niet zoet zijn, maar die gewoon wel zo smaken..
    Ik ben echt een zoetekauw (gek op chocolade dus, maar ook op ijs, slagroom, toetjes, taart) maar ik moet er nu niks meer van weten.

4. DingDong

DingDong Actief lid

1 dec 2011
    154
    0
    16
    Ik heb dit ook, maar dan met groente. Ik lust ineens geen courgette en worteltjes meer omdat die zo ontzettend zoet zijn! Maar bij dingen die zoet horen te zijn heb ik er geen last van 😊

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Even in de trend van bakerspraatjes.. ik werk in de ouderen zorg en bij mijn dochter werd gezegd door de bewoners als je tijdens de zw een zoetekauw bent wordt t een jongen en hou je van zuur wordt het een meisje.. wat overigens bij mij wel klopte haha maar hou sowieso niet echt van zoet 😜

6. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

19 sep 2015
    326
    1
    0
    Haha ja hier ook... bij mijn meiden had ik er geen last van, nu in verwachting van een jongen en in het begin van mijn zwangerschap kon ik niet tegen zoete dingen. zelfs een gebakje kreeg ik niet weg, waar ik normaal geen moeite mee heb :)

hield meer van zoute dingen, chips, zoute drop, pinda's enzo.

nu ben ik tegen het eind van mijn zwangerschap en alles smaakt weer als toen :)

7. meelanor

meelanor Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.408
    142
    63
    Alphen, NB
    ik vond de eerste ca 12 weken bij mijn zoontje alles zuur smaken. zelfs limonade siroop, roosvice en thee. lustte alleen maar water en kamille thee ging na een gelukkig over :)

8. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    De eerste 18 weken alleen maar overgegeven en yoghurt en fruit gegeten terwijl ik elke dag chocolade at. Chocolade pasta, koekjes, alles met chocolade en ik vond 't zo erg vies en kreeg er maagzuur van.
    Sinds 18 weken kon ik weer eten dus ook chocolade 😆

Deel Deze Pagina