Pfffff ik kan me zo ergeren de laatste tijd en vraag me af of dit komt door de zwangerschap en mijn hormonen van slag zijn of zijn de mensen in mijn omgeving gewoon irritant. Hebben jullie er ook meer last van?
Haha zwangerschap. Ik heb er zelf ook last van. Ik ga van 0 naar 100 in geloof ik 0,01 seconde. Haha. Arme kerel van me heeft het soms zwaar te verduren. Gelukkig heb ik het op dat moment zelf wel door dus zeg ik tijdens m'n tirade al sorry. Hahaha. Succes nog fftjes! Haha.
Ik merk dat ik me ook sneller kan irriteren aan bepaalde mensen, terwijl ik daar normaal geen last van heb..zullen de hormonen wel zijn..
Haha vraag ik me soms ook af maar waarschijnlijk door de zwangerschap. Soms zijn dingen gewoon snel te veel. Komt goed 😊 tis herkenbaar in ieder geval!
Oh echt herken ik helemaal niet hahahahah Volgens mij ligt het gewoon aan al die mensen om ons heen en helemaal niet aan ons zwangere dames bomvol hormonen! Maar zonder gein ik heb er ook last van en het lijkt de laatste weken ook wel erger te worden.....
Oh gelukkig haha begon me al zorgen te maken dacht echt dat ik een naar mens aan het worden was haha. Heel raar erger me ook echt aan bepaalde mensen zo erg zelfs dat ik geeneens energie er meer in steek. Ik heb bijvoorbeeld geen zin om een bepaald persoon mee te laten rijden ik erger me gewoon aan deze persoon.....nu rijdt iemand anders mee waar ik geen probleem mee heb maar als het niet doorgaat heb ik al gezegd dat we dan met zijn 3en gaan als gezin......nu hoor ik al een tijdje niets van de persoon die niet mee mag rijden en ik vindt het ook wel lekker rustig zo. Ook irriteer ik me aan drukte bv oma die dochter te laat thuis brengt en dan nog ff 100x om een kusje vraagd.....pffff ik zeg dan ga maar weg want ze wil niet doeiiiii Dat gedraai en gedoe om kleine dingen. Ik wil rust en ff geen afspraken ben moe en heb nergens meer zin in......wat ik nu leuk vindt zijn de babyspullen wassen haha Heb ook last van mijn been/kuit zo naar de huisarts.
Zwangerschap! jeutje wat kan ik niet leuk zijn de laatste tijd, maar dat is eigenlijk alleen naar partner toe (arme kerel). Ook naar anderen hoor, maar dan vertel ik mijn frustratie achteraf wel haha. Ben de laatste tijd door alles geïrriteerd. Zelfs door klanten van mijn werk, moet niet erger worden haha
Oohh heel herkenbaar.. haha. Mijn partner heeft het soms maar zwaar. Ik kan niets hebben en om grapjes word ik boos... haha. Ik kan ook om niets zomaar huilen. Heel erg haha. Ook irriteer ik me aan dingen waar ik me voorheen nooit aan irriteerde. Mensen die langdurig niets laten horen of laat reageren terwijl dat vroeger al zo was en we altijd dachten:"onze vriendschap is gewoon iets late horen als we tijd hebben en als het dringend is bellen we wel" en nu denk ik: "stik erin dan toch niet!" Haha. Gelukkig weet ik dat het mijn hormonen zijn en zeg ik er dus ook niets van omdat ik weet dat het aan mezelf ligt. Haha kortom.. ik ben ook snel op mijn teentjes getrapt en ik merk dat dat nog erger is als ik moe ben waardoor ik al snel weet dat het slaaptijd is. Nog 5 maandjes te gaan!! Haha.