Hoi dames, Ik hoor verschillende meningen hier thuis. Ik ben nu echt dol op citroen, en maak dan elke dag een kan met water 1 vers geperste citroen, gember en honing een limonade van. Maar nu hoor ik toch dat ik het niet moet doen, het verdund je bloed? het is slecht voor de baby, kan baarmoeder krampen veroorzaken. MAAR IK LUST het zo graag
Hetgene wat je bloed zou moeten verdunnen is dan denk ik de gember.. Maar dat helpt juist weer tegen de misselijkheid, en de HA schrijft dit ook voor. Ik denk dat het geen kwaad kan, maar ik lees even mee wat anderen denken..
Ik heb nog nooit gehoord dat het niet zou mogen, sterker nog, het wordt vaak aangeraden tegen de ochtendmisselijkheid.
Heb er ook nog nooit van gehoord dat het niet mag. Geniet er lekker van, er zijn al genoeg dingen die je nu moet laten staan.
Van gember heb ik ook gehoord dat het niet mag tijdens de zwangerschap. Citroen drink ik elke ochtend in lauw water en werkt super tegen obstipatie!
Van gember worden zelfs capsules, sterk geconcentreerd dus voorgeschreven tijdens de zwangerschap tegen de misselijkheid dus dat mag gewoon net zoals citroensap ook mag.
ik wil ook het recept Ik heb ook niet eerder gehoord dat dit niet mag, maar wat ik wel heb is als ik nu iets met citroen of een andere citrus drink, heb ik meteen last van maagzuur...