Pfff.. vertel mij wat. Supermarkten, koelkasten, uberhaubt keukenkastjes, het caviavoer, alcohol, sigaretten, zweet, elk type avondeten, iedereen zn mond, muffe geurtjes die niemand anders opmerkt, mijn duurste heerlijkste parfum, deo etc..
Heel herkenbaar! Ik vind ook echt alles stinken: honden/kattenvoer, avondeten, kattenbak, wasmiddelen, mn favoriete chanelparfum, de visboer 2 huizen verder.. noem maar op
Herkenbaar bij idd de koelkast of in de bus... ik ruik ook hele rare geuren die er waarschijnlijk niet zijn. Sinds we een nieuwe stofzuiger hebben ruikt het hier naar konijnenvoer (terwijl we helemaal geen konijnen hebben). En aan een starbucksbeker kon ik ruiken dat diegene die de koffie had ingeschonken vlak daarvoor een broodje Hema rookworst heeft vast gehouden
Ik had het vooral in het eerste trimester,werd toen werkelijk overal kotsmisselijk van. De honden, die ik gewoonlijk niet eens ruik, hebben wekenlang overdag bij mijn schoonouders gebivakkeerd omdat ik ervan moest kotsen. Nu had ik ook HG, dus kotsen deed ik sowieso wel, maar die geuren kon ik er echt niet bij hebben. Ook andere, vooral chemische, geuren maakten me ontzettend misselijk: Deo, douchespul, shampoo, parfum, wasmiddel... Ik kon echt nergens tegen! Nog steeds kan ik die chemische geuren niet hebben, dus ik maak mijn eigen wasmiddel en gebruik azijn ipv wasverzachter, zodat de was gewoon schoon ruikt, en niet naar iets geparfumeerds. Ik kokhals nog steeds als vriend aftershave op doet en kan dan ook niet met hem in de auto zitten zonder kotsneiging (dus raampje open en luchthappen). Leuk man, zwanger zijn