opwekmiddeltjes?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door melissa, 29 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melissa

melissa Actief lid

28 mrt 2006
    219
    0
    0
    Heeft iemand nog goede tips om de weeen op te wekken?

Ik weet dat het vanzelf ook komt, maar heb dr zoooooo'n zat van.

Iemand ideeen?

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    ananas

3. Niet meer actief

ik zou er niet aan beginnen... gewoon afwachten en anders bij je VK aangeven dat je het verschrikkelijk zat bent..

Wat wel kan.. sex en wijn... veel en ook nog eens lekker. Maar het komt toch wanneer het komt!

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Van al die middeltjes is nooit bewezen dat ze werken, lijkt me ook puur toeval als je weeen wel op gang komen.

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het zat bent maar je zal toch nog ff geduld moeten hebben, je kindje komt wanneer het er klaar voor is

5. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Je moet iets van 25 ananasharten eten wil het helpen.........
    Sex schijnt echt te helpen, als je lichaam sowieso al klaar was voor de bevalling.

6. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Al die dingen en zelfs wonderolie schijnt alleen te werken als je lichaam er toch al aan toe was zei mijn vk altijd!

7. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Traplopen! Tenminste dat wordt hier altijd gezegd.

8. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    je moet er mee oppassen omdat de meeste dingen zoals kinine (bitterlemon, tonic, ananashart) en wonderolie laxerend werken waardoor de bevalling opgang kan komen. Zelfde als een klisma. Maar het gevaar is dat waneer je ermee begint en zeker als je de 40 weken neit voorbij ben en je niet zonder medisch toezicht staat de kans groot is dat de kleine in t vruchtwater poept. Want het werkt niet alleen laxerend op jou. Pas hier gewoon heel goed mee op. In het ziekenhuis gaan ze de weeen opwekken terwijl ze de conditie van de kleine nauwlettend in de gaten houden dus dat is niet voor niets.

Ik ben het ook zat en zo zijn er nog heel veel hier. Maar zit toch mijn tijd netjes uit. Liever geen risico dan zo een risico.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk

Succes met de laatste loodjes.

groetjes

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Een vriendin van mij had aan een ananas genoeg :)

10. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik heb deze week een ananas gegeten ... een hele grote. behalve dat ik er misselijk van was, omdat het zo veel was, heeft het verder niets opgeleverd ...

Ik heb wel bij de VK aangegeven het zat te zijn. Volgende week kijken ze of ze kunnen strippen. Dat is in ieder geval effectiever denk ik. En verantwoord als een VK het doet.

Groetjes,
    Nikki F

11. Niet meer actief

Deel Deze Pagina