30 weken zwanger pijn tussen schouderbladen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamav3, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamav3

mamav3 Lid

1 feb 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben 30 weken zwanger en heb sinds een aantal dagen hevige pijn tussen mijn schouderbladen. Eerst dacht ik misschien wat spierpijn maar het gaat maar niet weg en gisteren heb ik de hele dag plat gelegen zo'n pijn. Nu kan ik weer met moeite rondlopen zo'n pijn tussen de schouderbladen, benauwd wat ik overigens al een aantal weken heb en mn vingers tintelen ook een beetje..zijn er meer die dit hebben gehad kun je last van de schouderbladen hebben doordat de kleine groeit en het wat zwaarder wordt? Ik heb dit bij mijn eerste 2 kids niet gehad

Morgenochtend hebben we in het ziekenhuis een afspraak voor groeiecho's etc. Daar ga ik het zowieso even vragen.

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik heb ook last van mijn schouderblad. duidelijk oorzaak van houding . Alles slapper , dikke tieten, dikke buik....

Maar daar pijn kan ook duiden op hellp syndroom.
    Stichting HELLP-syndroom Home - Stichting HELLP-syndroom check even of je niet meer vage klachten hebt en bel voor zekerheid met verloskundige.

3. mamav3

mamav3 Lid

1 feb 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij verder ook symptomen daarvan Jolien? Ik heb wel tintelende vingers maar ik hou volgens mij geen vocht vast. En moe.. het is niks voor mij om hele dagen niks te doen maar vanaf gisteren lig ik alleen maar op de bank

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Nee ik heb verder geen symptomen daarvan. Ben Fysiotherapeut en heb door collega mijn rug laten kraken en toen nam de pijn helemaal af. Nu wel weer last (zit gewoon opnieuw vast)

Ik voel me juist heel energiek.

Zou zeker even kort bellen de verloskundige kan goed onderscheid maken of wel of geen kwaad kan. Beter keer te vaak dan te weinig.

Hoeft in iedergeval niet iets ernstigs te zijn :)

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Het kunnen idd meerdere dingen betekenen, maar ik zou voor de zekerheid even de Vk bellen om te overleggen. Beter teveel gebeld als te weinig!

6. LARB

LARB Actief lid

22 mrt 2014
    169
    0
    16
    Ik heb t helaas al vanaf zo'n 14 weken.
    Tussen mn schouders en Rond mn ribben.
    Maar ook (andere)pijn in mn Onder rug en stuitje. Om gek van te worden. Werken valt me erg zwaar

7. mamav3

mamav3 Lid

1 feb 2015
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren de vk gebeld die vond mij er behoorlijk ziek uit zien dus gelijk door naar het ziekenhuis.
    Ook hier vonden ze mij er slecht uitzien en het viel hun op dat ik wel extreem benauwd was. Ik had dit de vuurtje zwangerschappen ook alleen iets later.
    Longarts is geweest ik ben die scan geweest voor evt longembolie dit had ik niet. Bloed wc goed urine ook maar ben wel opgenomen aan zuurstof etc.
    Zonet erg beklemmend en drukkend gevoel op mn borst dus gelijk weer bloedgeprikt en urine wordt nagekeken.
    Longarts schuift het voor mijn gevoel af op astma omdat dit in 2011 is geconstateerd echter nooit medicijnen hiervoor gehad nooit ergens last van. Nu ook zeer licht in mn hoofd en wat hoofdpijn. Zijn er meer hier waarvan de waardes eerst goed waren maar t toch hellp bleek te zijn? Vanaf gisteren al tintelende vingers hier wordt geen aandacht aan geschonken heb nu tig astmapompjes gekregen omdat ze mn longen iets hoorden piepen. Zuurstof en pufjes etc t helpt niet want pijn tussen mn schouderbladen heb ik nog tintelende vingers ook sinds vanochtend drukkend gevoel op de borst erbij duizelig hoofdpijn

8. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Herken het niet. Maar wil je veel sterkte wensen!

9. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Voor zwangerschapsverg. moet je hoe dan ook eiwit in urine hebben.
    Als je dat niet hebt dan is dat niet.
    Dat wat je heb kan combi van dingen zijn dus ook ziek, astma, hb gehaalte etc.

Is wel verstandig om elke week je urine en bloed op eiwit laten onderzoeken!

10. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    Heb je geen carpaal tunnel syndroom? Als je ff Googled kan je zien wat het precies inhoud maar klinkt me heel bekend in de oren.

11. jongemama1993

jongemama1993 Fanatiek lid

5 mrt 2014
    1.187
    3
    38
    Het kan zoveel betekenen, kan echt bij iedere vrouw verschillend zijn.

Bij mij was het omdat zoonlief tegen een bepaalde spier in mijn rug aan het trappen was. Na de bevalling was die pijn ook gelijk weg.

Deel Deze Pagina