Ik denk velen van jullie die nog niet zwanger zijn herkennen dat gevoel: bij ieder krampje en pijntje tussen je ovu en nod, denk je zou het? Mijn probleem is dat vele symptomen die hier worden beschreven door de dames die net zwanger zijn, voor mij symptomen zijn dat ik juist wel ongesteld wordt. Rommelende darmen, gevoelige borsten, misselijk gevoel. Ik krijg het allemaal na mijn ei tot aan de tweede dag dat ik ongesteld ben. Deze ronde echter had ik een week na mijn ovu één dag een hoog rode kleur, was een beetje koortsig (maar ja er heerst griep ), collega's vroegen of ik onder de zonnebank was geweest of dat er "iets" anders met me aan de hand was. Mijn borsten waren supergevoelig (erger dan anders) maar dat is inmiddels weer aan het afnemen. Ik ben elke ochtend licht misselijk (frequenter dan anders) en enkele dagen geleden nam ik een kop kruidenthee (probeer te minderen met de koffie) 's ochtends en spuugde mezelf helemaal leeg (sorry). Ik heb al de hele week trek in van alles maar als ik een paar happen neem is het over (begin een uur later vervolgens weer). Mijn koffie smaakt me niet en ik drink opeens cola (ik houd niet van cola). Ook heb ik al de hele week lichte ongesteldheidkrampen. Niet de hele dag door maar op momenten gedurende de dag. Sinds twee dagen wordt ik met hoofdpijn wakker en ik droom elke nacht zeer levendig (niet over baby's zoals andere meiden aangeven) Gisterenmiddag daarom maar een ovutestje van matcare gedaan en de controlestreep was goed en de teststreep kwam niet (was helemaal blanco ook tegen fel licht). Toen vanochtend met ochtendurine nogmaals zo'n testje: controlestreep was wederom goed en de teststreep was heel licht (wat ik wel vaker heb omdat je altijd LH aanmaakt). Wat denken jullie: zullen mijn klachten gewoon voortkomen uit die sterke kinderwens en is mijn mind playing tricks of zou het toch. Tja die negatieve ovutesten zeggen eigenlijk wel genoeg ben ik bang. Oh ja mijn NOD is woensdagmiddag (ik weet altijd precies wanneer ik het wordt omdat ik mijn ei letterlijk voel loskomen)
ik ben bang combi van graag kindje willen en mind playing tricks. Thee misschien verkeerd gevallen tegen griepje aan zitten. Zwangerschapstest moet toch echt streepje op komen om zwanger te zijn. Ovu testen geven niet altijd zwanger aan hoor. ik had dat wel zie album daarom heb ik zwangerschapstest gedaan ik had al drie dagen posi ovu test.
Dank Ingrid voor je reactie. Ik heb overigens nog helemaal geen zwangerschapstest gedaan hoor want ik zit 3 dagen voor mijn NOD. Ik had vandaag hetzelfde lichte streepje op mijn ovutest als jij had op jouw 3e ovutest. Die blancotest was 4 dagen voor mijn NOD. Matcare geeft trouwens bij mij nooit echt een goede streep aan. De testen van sensitest zijn bij mij donkerder. Ik denk alleen idd dat het valse hoop is. Dan maar weer voor de volgende ronde gaan.