Ik had vroeger badeendjes die ik graag zou willen kopen voor onze kinderen. Het waren een soort 'bootjes' in de vorm van een eendje je kon er dus ook water in gieten en dan zonken ze. De staart van de ene kon onder de snavel van de ander worden gestoken, zodat ze als een 'treintje' konden zwemmen. Heb er helaas geen foto van, maar misschien dat iemand deze omschrijving herkent... Zou geweldig zijn als ik die nog ergens kon kopen!
Heb je al eens op marktplaats gekeken? Marktplaats.nl - badeend - Vind badeend op Marktplaats.nl Marktplaats.nl - badeendje - Vind badeendje op Marktplaats.nl Ik ken alleen deze: Marktplaats.nl > Ambi Toys retro badeenden - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Babyspeelgoed
Had nog niet op marktplaats gekeken (dank voor de linkjes!), maar daar staan ze niet tussen helaas. Wel uitgebreid via google gezocht, maar niets gevonden.
Als ze niet meer in de handel zijn, wat heel goed kan, dan zou dat inderdaad de enige mogelijkheid zijn. Maar ja, dan moet je wel een mega-toevalstreffer hebben om die tegen het lijf te lopen... En zoveel rommelmarkten ga ik niet af (eigenlijk alleen de Koninginnedag-markt) Maar niemand kent die eendjes die ik omschrijf ook van vroeger?
Ik kan me wel vaag iets voor de geest halen, maar een merk ofzo... Geeeen idee! Misschien eens een andere zoekterm gebruiken (bijvoorbeeld 'ouderwets speelgoed' of een bepaald merk wat het zou kunnen zijn..). Soms zijn er gekke verzamelingen
ow wat frustrerend Ik weet welke je bedoelt! Dacht dat ze van ambi toys waren... maar kan ze op de site niet vinden!
http://members.chello.nl/r.berentzen/ambiscans/1990.jpg hier staan welde bekende visjes tussen maar of ze nog te krijgen zijn?? geen idee...
Ja ze zijn van Ambi-toys ik wet welke je bedoeld. Wij hadden laatst een rommelmarkt hier met allemaal van dat soort spul, (niet gekocht.) Kom je weleens bij een kringloopwinkel? Goeie kans! Ik zal ook eens voor je kijken
Ik heb ze gezien!!!!!!!!!!!! Vanmiddag bij de zo'n hele grote xxxxxxl Kruidvat. Misschien dat je dus eens naar een grote kruidvat kan bellen bij jou in de buurt of ze ze daar ook hebben?
Vandaag gezien bij de kruitvat in het alexandrium in Rotterdam ik weet niet waar je woont?? anders moet je eens kijken bij een supergrote kruitvat bij jou in de buurt
Wow, dat had ik niet verwacht! Ik ga zo snel mogelijk langs het Kruidvat! (Sh*t dat ik vandaag niet kan...)
Ik heb ook eendjes bootjes gekocht bij de Wibra! Op de staart kan de snavel van de volgende en ze worden steeds kleiner, je kan ze ook in elkaar stapelen (van groot naar klein dus) en de achterste heeft een "radje" in zich? Zo'n watermolen rad...