Wie weet of deze badeendjes nog bestaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chantico, 18 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik had vroeger badeendjes die ik graag zou willen kopen voor onze kinderen. Het waren een soort 'bootjes' in de vorm van een eendje je kon er dus ook water in gieten en dan zonken ze. De staart van de ene kon onder de snavel van de ander worden gestoken, zodat ze als een 'treintje' konden zwemmen. Heb er helaas geen foto van, maar misschien dat iemand deze omschrijving herkent... Zou geweldig zijn als ik die nog ergens kon kopen!

2. Chantico

Had nog niet op marktplaats gekeken (dank voor de linkjes!), maar daar staan ze niet tussen helaas. Wel uitgebreid via google gezocht, maar niets gevonden.

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Rommelmarkt?

4. Chantico

Als ze niet meer in de handel zijn, wat heel goed kan, dan zou dat inderdaad de enige mogelijkheid zijn. Maar ja, dan moet je wel een mega-toevalstreffer hebben om die tegen het lijf te lopen... En zoveel rommelmarkten ga ik niet af (eigenlijk alleen de Koninginnedag-markt) ;)

Maar niemand kent die eendjes die ik omschrijf ook van vroeger?

5. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik kan me wel vaag iets voor de geest halen, maar een merk ofzo... Geeeen idee! Misschien eens een andere zoekterm gebruiken (bijvoorbeeld 'ouderwets speelgoed' of een bepaald merk wat het zou kunnen zijn..). Soms zijn er gekke verzamelingen ;)

6. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ow wat frustrerend ;)
    Ik weet welke je bedoelt!
    Dacht dat ze van ambi toys waren... maar kan ze op de site niet vinden!

7. gien

gien Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
  8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Dat merk heb ik geregeld bij de Kruitvat gezien ik ga er straks heen ik zal ff kijken voor je ;)

9. Mayon

Mayon Niet meer actief

Ja ze zijn van Ambi-toys ik wet welke je bedoeld. Wij hadden laatst een rommelmarkt hier met allemaal van dat soort spul, (niet gekocht.) Kom je weleens bij een kringloopwinkel? Goeie kans! Ik zal ook eens voor je kijken ;)

10. Chantico

Heb toch wel hoop dat ik ze dan ooit nog eens vind. Ik ga maar eens tweedehandswinkels aflopen!

11. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ik heb ze gezien!!!!!!!!!!!! Vanmiddag bij de zo'n hele grote xxxxxxl Kruidvat. Misschien dat je dus eens naar een grote kruidvat kan bellen bij jou in de buurt of ze ze daar ook hebben?

12. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Vandaag gezien bij de kruitvat in het alexandrium in Rotterdam ik weet niet waar je woont?? anders moet je eens kijken bij een supergrote kruitvat bij jou in de buurt :)

13. Chantico

Wow, dat had ik niet verwacht! Ik ga zo snel mogelijk langs het Kruidvat! (Sh*t dat ik vandaag niet kan...)

14. misa

misa Niet meer actief

Leuk! Laat je een foto zien als je m hebt?

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    en en en ? Nog gevonden?

16. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Ik heb ook eendjes bootjes gekocht bij de Wibra!
    Op de staart kan de snavel van de volgende en ze worden steeds kleiner, je kan ze ook in elkaar stapelen (van groot naar klein dus) en de achterste heeft een "radje" in zich? Zo'n watermolen rad...

Deel Deze Pagina