Alles Verloren in 1Seconde

Discussie in 'Miskraam' gestart door Chulita, 3 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    Hallo iedereen,

ik heb ook een miskraam gehad voor de 2e keer helaas.
    ik weet niet precies wanneer ik een miskraam heb gekregen.

15 feb had ik een afspraak bij de verloskundige en die zag Pelia(heb hem/haar een naam gegeven betekent in het hebreeuws wonder) ze zag het hartje kloppen een goeie hartslag..

Helaas ben ik fysiek mishandeld door me exvriend op 18 feb om maar even open te zijn ookal ken ik jullie niet maar vind het fijn om het te delen want ik zit er mee.
    dus 3 dagen dagen na de echo ben ik mishandeld.

24 feb begon ik een beetje bruine afscheiding te verliezen.
    paar dagen later begon ik helder bloed te verliezen maar had nergens last van.ik had geen buikpijn nergens terwijl ik dat wel had bij me eerste miskraam toen kon ik nauwlijks lopen.
    maargoed..

1 maart naar de verloskundige geweest.
    ze ging kijken of Pelia nog leefde maar ze zag eerst helemaal niets.
    ze vroeg of ik een inwendige echo wou.
    ik dacht dat zou wel beter zijn dus dat heb ik dan maar gedaan.
    Ze zag Pelia zitten, het had een hoofdje een lijfje,armpjes en beentjes behalve een hartslag.ik viel in tranen uit en wou me ex vriend vermoorden.

ze had Pelia opgemeten ik was dus 7 weken en 3 dagen zwanger..maar hij of zij was al aan het afbreken maar ik was dus al langer zwanger dan 7 weken..precies zou ik nooit weten..maar ik hou het bij 10 a 11 weken.

ik heb de laatse echo mee gekregen
    me ex vriend heeft het nog niet gezien.

ik heb niet echt zoveel verdriet omdat ik al een beetje wist toen ik bloed verloor het niet goed zou aflopen.

ik heb aangifte gedaan tegen me ex vriend..het is als nog poging tot doodslag dus hopelijk word hij vervolgt..

Ik ben nog maar 18 en heb veel achter me rug..ik ben een sterke vrouw en geen meisje.

heb veel steun behalve van me ex vriend maar die is allang blij dat het kindje niet meer leefd..

Ik lijk wel een open dag boek..maar het zit me dwars en jullie vrouwen kunnen er toch beter over praten dan mensen die het niet hebben meegemaakt.

Ik zal deze site goed in de gaten houden..want ik hou wel van een babbeltje zo als je ziet haha..

Ik heb ook alles verloren

Me huisje waarmee ik samen woonde met me ex vriend, Me vriend en me kindje.
    3 dingen in 1 klap.

helaas heb ik daar wel veel verdriet over..
    ik zal nu een hele nieuwe leven moet lijden en opbouwen.wat best wel moeilijk voor me is..

want ik heb 18 jaar alleen maar ellende gehad..en dan krijg je dit er nog bij..je leven valt dan echt overhoop met vragen en hoe ik het nu moet gaan doen..het is heel lastig voor me..

ik weet ook niet of ik het wel trek.. :(
    It's Hurts!..

Julliette

2. caroline27

caroline27 Actief lid

3 jan 2006
    365
    0
    0
    Oh meis , je hebt wel veel meegemaakt in een korte tijd! Wat een eikel die ex van je , maar goed dat het inmiddels je ex is en blijf maar ver bij hem uit de buurt. Je geeft al aan dat je een vrouw bent en geen meisje , en ik weet zeker dat je een sterke vrouw bent zoals je je dingen vertelt. Tuurlijk doen al deze dingen pijn en zul je tijd nodig hebben om ze te verwerken , en ik wens je daar heel veel sterkte mee !

liefs caroline

3. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    Het doet ook te veel pijn.

ik denk er wel aan om in therapie te gaan zodat het me later niet achter volgen.

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Je hebt veel meegemaakt in betrekkelijk zeer korte tijd en zoals je zelf ook al aangaf misschien is therapie inderdaad een verstandige keuze ...ook al ben je zelf een zeer sterke vrouw.
    Ik wens je veel sterkte en kracht toe verder en heel goed en dapper van je dat je je ex vriend aangegeven hebt!

Liefs Mirre

5. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Heel veel sterkte meis!

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Jeetje meis,

Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs,
    Duveldraakje

7. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Jeetje, meis, wat heb jij veel meegemaakt in zo'n korte tijd. Goed dat je aangifte hebt gehdaan. Je komt over als een sterkte jonge vrouw. Sterk zijn is goed hoor! Wat therapie is helemaal niet raar in deze situatie. Zoveel verwerken kan soms een sterk iemand ook niet aan. Ik wens je heel veel sterkte en succes. en je kan hier alles schrijven of vragen :)

8. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Heel veel sterkte meid. Ik vind het heel knap van je dat je zo sterk blijf!

9. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    hallo iedereen,

bedankt voor jullie berichtjes en steun. :cry: het heeft me geraakt.

ik ga zeker in therapie, heb al aan me ex gezegt dat hij ook in therapie moet maar natuurlijk doet ie dat niet.

Belletje is nu gaan rinkelen waarom hij zo heeft gedaan.

hij is namelijk bezig met zijn rijbewijs en zijn rijinstructeur blijkt een racist te zijn (daar heeft ie hekel aan). dus elke keer als hij gereden heeft komt hij bij mij de grote jongen uithangen wat ie bij zijn rijinstructeur niet kan.
    maargoed natuurlijk is dat geen reden om mij te gaan slaan en trappen, er is geen enkele reden op aarde om een vrouw te slaan.
    maar hij gaat ooit nog voelen wat ie verloren heeft, zijn vlees en bloed.

nogmaals bedankt voor jullie berichtjes

10. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Hey meid,

ik wil je heel veel sterkte wensen, wat een nare tijd heb je toch achter de rug.
    Maar hou in je achter hoofd dat je alleen door schade en schande wijs zal worden! Ik weet zeker dat jij je er door heen zal slaan.

Liefs

Deel Deze Pagina