Hoi Annemarieke, Ik was een stille lezer in je topic maar nu wil ik je even een hart onder de riem steken. Succes met wachten! En die lachende gezichtjes moeten je er wel doorheen trekken de gehele dag. Sterkte meid en mijn duimen draaien overuren voor vanavond!! Liefs
Hè Annemarieke, Lees net je bericht, meid wat een spanning. Denk aan je en duim dat alles goed mag gaan. Sterkte en een dikke knuf
Gefeliciteerd meid! Ik ben nu ook weer zwanger van 3 miskramen, 2 vroege en 1 met 12 weken. Ik was ook zo bang, maar het voelde ook weer goed. Veel sterkte meid!!
Ben net terug thuis �� het is er nog, maar wel later verwekt dan gedacht �� ik ben geen 7 weken, maar wel 5 weken zwanger. Over 2 weken krijg ik nog een echo en zouden we meer zien. Nu 3x daags progestan om het beter vast te houden vanwege mijn vorige miskramen en hopen dat het blijft plakken. Het zal toch nog even spannend blijven maar iedere dag dat we verder raken, is eentje meer naar de 40 weken �� Dus dames, blijven duimen he �� En dankjewel voor alle wensen, het heeft gewerkt...
Hoi hoi, Pfff gelukkig zeg... mag je 2 weken langer genieten van de zwangerschap. . ( van de goede kant bekijken😊 @ zwangernr6 ook ik ben zanger van mijn 6 de kindje. Leuk hoor je niet vaak meer.