Alles voor het eerst!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door intohisvineyard, 22 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. intohisvineyard

22 aug 2016
    7
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoihoi!

Even mijn geschiedenis haha:

Na 8 jaar bij een gyn. lopen, in diverse ziekenhuizen, zonder enig resultaat en diagnose van mijn zeeeeeer onregelmatige menstruatie, de stap genomen om naar het buitenland (België, UZA) te gaan. Sinds februari hebben we een actieve kinderwens. En in juni werden we voor het eerst geholpen in het UZA. Wat een enorm fijn ZH! Voor het eerst voelde ik me serieus genomen! We moesten in NL 4 weken lang bloedprikken op allerlei hormonen. Afgelopen week moesten we terugkomen en na het zien van de uitslagen en een inwendige echo werd er uiteindelijk PCOS geconstateerd:$. Dit heb ik overigens al jaren geroepen in NL, maar ze zeiden steeds dat dat het niet was!!:x

Aangezien mijn zus ook PCOS heeft en 7 jaar bezig is geweest om kindjes te krijgen, heeft de gyn. besloten om direct te beginnen met behandelingen. Nu moest ik 5 dagen 2x per dag Duphaston slikken, om mijn menstruatie op te wekken. Ik zit nu op dag 5 en vanavond mijn laatste pil. Als ik menstrueer, moet ik op dag 2 het ZH bellen, zodat ik op dag 3 kan beginnen met Clomid 50 mg. Al met al heel spannend!

Zijn er nog meer mensen die net zijn begonnen met Clomid? Of is er een groep waar ik me kan aansluiten? :)

Deel Deze Pagina