Ik ben gisteren bij de gyn geweest en hij kon nog niets zien op de echo. Mijn eerste dag van mijn laatste regels was 28 januari maar ben super onregelmatig. Maandag heb ik mijn bloed laten trekken en mijn HCG was 102 wat laag is. Maar mijn testen blijven mooi positief. Ik heb vandaag een test van ClearBlue gedaan met tijdsindicator. Daar kwam positief op en 2-3 weken sinds de bevruchting, dus zou ik nu zo'n 4-5 weken zwanger moeten zijn. Zouden ze dan al iets moeten kunnen zien op de echo? Ben echt enorm bang! Vele groetjes
Volgens mij kan het goed hoor, dat je met 4 of 5 weken niks (of iig niet veel) ziet. Wanneer mag je voor een vervolgecho??
Ik ben daarjuist terug bij de HA moeten gaan om nog eens bloed te laten trekken. Vanavond weten we daarvan de uitslag. Mijn gyn zag niets, helemaal niets op de echo gisteren. Wel heb ik 2 cysten langs de zijkant zitten maar daardoor zou ik niet positief kunnen testen. Zijn er nog die een HCG van 102 hadden en niets zagen op de echo? Ik mag pas de 23ste maart teruggaan. Maar ga bellen voor vroeger een afspraak te krijgen. De week dervoor ofzo. Ben echt vreselijk bang dat't mis zit! Pfffff... ik haat die stress errond.
Het is wel vroeg om wat te zien, bij 4-5 weken, maar meestal kunnen ze wel een verdikte baarmoederwand zien. Bij mij was bij 4 weken een zwangerschapsring te zien, maar ook dat hoeft niet altijd. Vraag anders of je met 6 weken nog een echo kan krijgen. Dan moet je wel iets zien en heb je zekerheid. Sterkte!
Bah wat een gedoe he? Zag je gyn helemaal niks of wel verdikt baarmoederslijmvlies? Meestal kunnen ze ook nog niet veel zien bij 4 a 5 weken, hooguit een vruchtzakje (met een inwendige echo). Maar hcg 108 bij 4 a 5 weken lijkt mij wel wat laag om eerlijk te zijn...maar goed ik ben geen arts, misschien ben je veel priller zwanger dan je dacht (bv 4 weken) en dan is er idd nog niks te zien. Wachten tot 23 maart is wel een drama dat kan ik me voorstellen. Heel veel sterkte!
die 4-5 weken heb ik van de ClearBlue test met tijdsindicator. Ik ben super onregelmatig dus daar kan ik ni echt op verder gaan. De gyn zag helemaal niets, noppes, nada!! Maar als het inderdaad zo is da ik maar net een 4 weken zwanger ben zou het dan kunnen da hij nog niets ziet? Ben echt doodongerust!! Vanavond de bloeduitslag terug hebben.. en dan zo snel mogelijk terug gaan voor een echo. Ik HAAT wachten!! Grrrr...
Ik heb een echo gehad met 4wk, en toen was nog niks te zien.. Beetje verdikt baarmoederslijm, maar FA dacht dat ik gewoon een late eisprong had gehad.. 15 min later bloed laten checken, en hcg was toen 59.. Heel laag dus.. Met 5wk5d weer een echo gehad, en toen was er een inimini vruchtje te zien: 2,3mm.. En volgens die meting (wat dus nog niet echt nauwkeurig kon) was ik 5w5d. Dus waarschijnlijk ben je net 4 weken, of een paar daagjes langer. Bij sommige is er ook eerder iets te zien als bij andere, en als je testen wel mooi duidelijker worden.. Hopelijk heb je over een paar dagen wel een mooie echo! En natuurlijk vanaaf je bloeduitslag!!
Hou maar op...die spanning zou je gek maken he!! Maar volgens mij is het nog te vroeg om iets te kunnen waarnemen. Bij mij zagen ze vanaf 6 weken al wel een zwangerschapsring. Maar ik kreeg dan ook pas rond de 6 weken eerste echos. Hoeveel zouden de waarden moeten zijn als je 3-4 weken zwanger bent?
Bah wat een onzekerheid maar denk dat je je niet druk hoeft te maken 4 weken is erg pril! en die HCG is wel normaal denk ik met 4 weken zschap! Heel veel sterkte met het wachten en gewoon bellen en zeggen dat je helemaal gestresst bent en of je eerder mag komen....
Ik ken je frustratie :x...ben vandaag ook voor 1e echo geweest, dit omdat ik een paar dagen gevloeid heb. Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger..had een inwendige echo en hierop was het dooierzakje te zien maar nog geen vruchtzakje..wel dacht de gynaecoloog iets traag te zien knipperen dat kan wijzen op beginnende hartje...ik mag maandag weer terugkomen..hoop dan wel een vruchtzakje te zien! Ik zou als ik jou was zeker een eerdere afspraak proberen te maken hoor!!
HOi, hier een echo gehad met 7 weken en niets te zien! Ik was waarschijnlijk minder lang dan ik dacht. IIk had de berekekening gemaakt aan de hand van mijn laatste ongi en wat denk je 5 dagen later een prachtig kloppend hartje! Hou moed!
Afgaande van vele berichten die eerder al op de zw-pagina zijn gepost is de kans groter dat je nog niets ziet met 4 weken dan wel hoor meid. Het wachten is altijd slopend, maar het zou goed kunnen dat je over 1 of 2 weken een prachtig kloppend hartje ziet! Heb je de uitslag van het bloed al??
mijn HCG was woensdag gestegen naar 254!!! Dus van maandag om'n u of 2 naar woensdag om 11u van 102 naar 254. De huisarts zei dat dat super goed was op'n dag'n half. Eigenlijk verdubbelt HCG maar na'n 48u ofzo... Ik heb gebeld naar de gyn en mag nu dinsdag al op controle gaan. Heb nog steeds bruinverlies als ik teveel gedaan heb maar bruinverlies geeft niet, he!! De waarden zien er allesinds al goed uit, he? 't zal toch geen 2ling zijn, he omda ze zo snel verdubbelen? Greetz en bedankt voor de bemoedigende woorden! xxx
Hey Bianca wat een goed neiuws! Hcg stijging en tweeling zijn niet altijd gekoppeld, maar wie weet... Mijn Hcg was ook erg hoog, maar er was maar een hartje uiteindelijk. Op naar een mooie controle dinsdag!
Ik ben enorm aan't aftellen naar morgen... pfff wachten duurt altijd zo lang, he. Ben benieuwd of er al iets te zien zal zijn. Ik hoop't. Dan zal ik al een beetje gerustgestelder zijn. 1 of 2 maakt niet, alle voor mij niet...maar denk da mijne man toch effe zal moeten gaan zitten dan. hihi... gelukkig lig ik dan neer. Morgen of overmorgen kom ik zeker zeggen hoe't geweest is. Vind't zoooo enorm spannend.
Vandaag een mooi vruchtzakje en miniem kleintje gezien!! Alles is dus in orde. Binnen 2 weken terug om een hartje te kunnen zien... Ben super opgelucht!!!