Alles wassen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annedore, 4 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wassen jullie alle babyspulletjes die van textiel zijn?

Ik heb hier laatst zo'n boxspiraal van Nijntje met de hand gewassen en dat piepdingetje protesteert nu een beetje :D

Stond dus vanochtend te twijfelen met een knuffeltje met rammelaartje erin :( Zelfde verhaal met zo'n stoffen boekje met piepje erin ;)

Wil eigenlijk ALLES wassen, maar misschien overdrijf ik :(

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    speelgoed en zo heb ik niet gewassen alles was nieuw
    kleertjes en linnegoed wel :)

3. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    He Annedore, meis je gaat hard, alweer 24 weken!!! Ik heb de knuffeltjes gewassen, maar ik zou dat boekje enzo niet wassen, denk niet dat het er tegen kan?

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Denk idd ook niet dat het er tegen kan ;)
    Die boxspiraal was 2e hands, dus die wilde ik wel graag wassen.
    De rest is allemaal nieuw, dus misschien overdreven :)

Heb zonder het speelgoed al genoeg te wassen en te strijken. Jeetje, wat heb ik toch een hekel aan strijken. Nu zijn inieminie lakentjes wel leuker om te strijken dan overhemden ;) maar toch nog niet mijn hobby ;) (nog een hele berg hydrofieldoeken e.d. heeft liggen wachten)

Ennuh, ik ga hard? Jij mag al bijna werpen :D

5. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Alleen de kleertjes/lakentjes/hydrofiel luiers etc. Het speelgoed en de knuffeltjes niet, beetje onzinnig vond ik dat :)

6. Me81

Me81 Bekend lid

9 mei 2011
    780
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb wel alles gewassen, je weet niet waar het spul geweest is he? Het zou er wel tegen moeten kunnen want als het speelgoed straks onder de spuug e.d. zit, moet je het toch ook kunnen wassen. Ik heb het gewoon op 30 graden met neutral gewassen.

7. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Strijken..Geen probleem! Ik heb eerder een hekel aan afwassen, maar gelukkig heb ik een afwasmachine :) ! Me81; dat is waar, dat het handig is als alles lekker gewassen kan worden ook als beeb dalijk heeft gespuugd ofzo.
    Anne, jullie hebben een leuk babykamertje, heb even bij je foto's gekeken! Hier nog maar een paar weekjes, alhoewel m'n buik flink pijn doet de laatste 2 dagen...voorweeen?!

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Thanks! :)

Idd voorweeen of indalen? Kan allemaal nu :)

9. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Ik ga echt niet alles wassen hoor! Lakentjes, dekentjes, kleertjes dat soort spul wel, maar knuffeltjes enzo niet. Beetje weerstand opbouwen kan ook geen kwaad lijkt me :D

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik heb alles gewassen (doe dat nu nog steeds met nieuwe dingen) en ga dat nu weer doen.
    De knisperboekjes heb ik altijd op de hand gewassen, maar na een paar keer wassen word de knisper wel minder. Maar aangezien alles in de mond verdween wel zo fris om het eens in de zoveel tijd te wassen en helemaal nieuw (wie weet wie er met z'n vieze handen in de winkel aan heeft gezeten)..

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Speeltjes en knuffels niet, verder wel alles. Ook alles van stof wat ik uit de kinderwagen, maxicosi en wipper kon krijgen. Wel zo fris...

12. angel229

angel229 Niet meer actief

Kleertjes, beddengoed en hydrofielen wel. Speeltjes en knuffels niet.

13. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Mij hebben ze verteld dat je hydrofiele doeken juist niet moet strijken omdat ze dan minder goed zouden afdrogen..??

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Ik streek alleen die voor onder het hoofdje omdat ik dat netter vond, maar ongestreken nemen ze idd meer op.

15. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Dat heb ik met de stoomreiniger gedaan (nadat het meeste ook een keer was gewassen).

Dat ik dat nu pas bedenk! Ik kan alles wat ik liever niet in de wasmachine doe, gewoon ook lekker stomen met de stoomreiniger. Dat werkt ideaal :D

Thanks NooNoo! ;):D Dankzij jou denk ik er weer aan! :p

Deel Deze Pagina