Hcg waarde hoe zit dat help me aubbb

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door HaNa540, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

Hay meiden hier even mijn verhaal want ik voel me zo onzeker!!

Afegelopen dinsdag getest en negatief
    Afegelopen woensdag in het zkh bloedtest met hcg waarde van 35!!
    tevens was de urine test in het zkh positief!!
    Vervolgens gister een test gedaan en die was negatief.(predictor)
    vandaag 2 testen gedaan een clearlue digital en die was positief zwanger 1 a 2 weken.
    en een thuis test die was heel licht positief!!!

Nu was et zo dat ik donderdag bij de gyn was geweest en hij eerst dacht dat ik zelf al thuis getst had en hij zei zonder door te vragen da het een roegtijdige miskraam was!!
    Nou k helemaal verdrietig toen zegt hij als je morgen weer zal tetsen is hij negatief, dus ik zei ik heb thuis niet positief getest dat hebben ze hier gedaan toen zei oooohh dan is het gewoon nog heel pril!!!
    Dat zou ook wel kloppen wamt dat was dan precies 4 weken toen ze bloed geprikt hebben!!!
    Maar bij mijn zoontje had ik een hcg waarde 400 en nog wat met 4 weken en 3 dagen. en met 5 en 2 dag hd ik 7000 nog wat dus overduidelijk zwanger.
    Wat denken jullie zou dit toch nog verkeerd gaan of is het gwoon nog heel pril.
    maak me best zorgen!!

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ze zeggen altijd dat de hcg waarde onder de 5 niet zwanger betekend, dus zwanger ben je wel. Moet je niet nog een keer bloed prikken om te kijken wat je waarde nu is?

Vergeet niet dat iedere zwangerschap anders is. Zo kun je bij de zwangerschap van je zoontje heel snel hcg aanmaken, maar wie weet is dat deze zwangerschap dus niet het geval. ik zou iig nogmaals om een bloedtest vragen!

Succes!

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    mijn bloedtest was 18dagen na cryotp 82! dus ook niet hoog!!! en de gyn vond t ruim voldoende voor gezonde zwangerschap!

morgen ga ik voor de zekerheid nieuwe bloedtest doen want waarschijnlijk maak ik gewoon weinig en langzaam hcg aan!!

misschien kun je ook vragen om nog een bloedtest! en thuis niet meer testen!!! die tip heb ik vandaag wle 10x gehad!!!!

succes!!!!!

4. HaNa540

HaNa540 Niet meer actief

ik heb nu net sinds vanmiddag lchtroze slijm verlies dus wee niet hoe dit afloopt maar denk niet goed.
    ik heb de moed al een beetje opgegeven eerlijk gezegd

Deel Deze Pagina