Allesreiniger in stoomreiniger van Kärcher

Discussie in 'De lounge' gestart door Lisa1976, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa1976

Lisa1976 Actief lid

10 dec 2012
    209
    0
    16
    De titel zegt het al: mag je een scheutje allesreiniger in een stoomreiniger doen ?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nee!! Echt niet doen hoor. Je helpt dat ding echt om zeep. Er mag alleen maar water in.
    En waarom zou je het willen? Alles word schoon gestoomd. Gaat het je om de geur? Dan kan je ook wat allesreiniger op de vloer gooien. Op een aantal plekjes in de kamereen klein beetje gooien en met de stoomreiniger er overheen gaan. Maar verwacht er niet teveel van. Met de stoomreiniger verwijder je ook geurtjes dus ook de geur van de allesreiniger.

3. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

gewoon in het waterreservoir bedoel je? zou het niet doen, lijkt me niet goed voor de stoomgenerator en kans op giftige dampen enzo.
    Ik heb hier wel een stoomreiniger waar allesreiniger in kan, maar daar zit een apart reservoir voor op het aparaat, in het waterreservoir mag echt alleen water.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nee. Het beste verdund in een plantensproeier doen en daarmee eerst even voorsproeien en dan met de kärcher eroverheen.

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Nee niet in het reservoir gooien dan gaat de machine kapot.

Ik heb verdunde allesreiniger in een spuitfles zitten en daarme spray ik het waar ik het hebben wil, dan met de voet van de Kärcher er over heen. Wat ook kan is een beetje op het doek wat om de voet gaat doen en dan gewoon dweilen.

Deel Deze Pagina