Weet ff niet waar ik dit onderwerp moest plaatsen, daarom maar hier. Wie is er ook pas gestopt met roken? Wij sinds gisteren omdat we voor een broertje/zusje voor Emma willen gaan. Ondanks dat we helemaal niet zo lang roken (na de bevalling weer begonnen) is het toch wel weer moeilijk... Misschien kunnen we elkaar steunen?
Ik ben ook gestopt met roken sinds mijn positieve zwangerschapstest...moet zeggen wat bij mij het beste werkt is kop in het zand en niet over praten hahaha.... heb het er afentoe wel ff lastig mee....maar weet waar ik het voor doe.... 't lukt je vast! Zet m op en hoop dat er snel een brusje komt voor Emma!
Wij zijn ook allebei gestopt na de positieve test. Ik moet zeggen dat ik het redelijk 'makkelijk' heb gevonden omdat ik wekenlang zoooo beroerd ben geweest. Nu voel ik me steeds wat beter dus heb ik momenten dat ik denk hmmm ik lust er wel een, maar dan ga ik wat anders doen. Ook is de gewoonte er al af bij ons, zoals een sigaretje na het eten. Heel knap van je hoor, hou vol! Je kunt het!!
Super Debby!! Je kan het meid. Heel verstandig om nu al te stoppen. Ik ga voor je duimen dat het gaat lukken... voor 2 dingen dan. Het stoppen met roken en het broertje of zusje voor Emma. Ik ben jaren terug gestopt. 1 op andere dag helemaal gestopt en ik rookte erg veel. Hoe... Je kan alleen stoppen als je het echt wilt. Ik denk dat je een mooie reden hebt. Succes!!!
ik heb mijn laatste sigaret ook gister op gerookt en ga der helemaal voor. Ik rook niet veel, 2 per dag ofzo, dus vind het zonde. en wil dan ook proberen ook niet te roken als ik iets gedronken heb. Ben meer een gezeligheids roker en als ik stress heb hahahaha xxx succes
Ik ben sinds 6 september gestopt. Heb alleen de avond van t overlijden van me moeder 2 sigaretjes gerookt puur van de zenuwen en daar heb ik het dan ook gelijk bij gelaten voordat het de verkeerde kant op gaat. Ik heb er ook geen moeite meer mee als ik ergens ben waar wel gerookt word, daar was ik bang voor dat dat me moeilijke momenten zouden worden maar gelukkig valt dat reuze mee. Ik heb het alleen heel af en toe als we uit eten zijn geweest dan mis ik echt even dat peukie na het eten. Dus al met al vind ik het tot nu toe makkelijker dan ik had verwacht, en dat na bijna 20 jaar gerookt te hebben
Yep ik ook! Sinds 1 januari Ben nooit zo van de goede voornemens, maar toevallig was mijn laatste sigaret van het pakje ouderjaarsnacht op, en ik had die dag besloten geen nieuwe te halen. Tot nu toe gaat het best goed eigenlijk. Ik snoep wel wat meer (haha ben nu dan ook een taart aan het bakken ) en ik heb zo nu en dan echt vreselijk veel zin in een sigaret, maar dan ga ik even iets anders doen, en dan gaat het wel weer. Vind het nog wel redelijk moeilijk, maar het gaat nog goed
En dames... hoe gaat het met het volhouden van niet roken?? Ik hoop bij iedereen goed. Bij ons wel, niets meer gerookt en ook bijna geen behoefte aan gelukkig! Hou vol hoor!!
vandaag is dag 5 en ik heb nog niet gerookt. gaat goed dus. af en toe nog wel hevige trek maar het wordt al minder...
Heel goed Debby!! De eerste week is het zwaarste. Als je die voorbij bent is het alleen nog het geestelijke/de gewoonte. Ik ben trots op je
super claudia! We gaan het redden! Ga jij ook voor een broertje/zusje voor jinthe? In dat geval, weten we waar we het voor doen!