Nope, bij diaree is er altijd een kans dat je pil eerder uit je systeem is als dat hij opgenomen word. Sterker nog, als je een tijdje diaree hebt kan het zijn dat de hele maand niet veilig is.
Zou het inderdaad eens met mijn internist overleggen , misschien is het wel een optie om het iets te verhogen dat dat net genoeg is om weer wat van af te kunnen vallen ...
nou ik gebruik ze nu twee dagen en ik heb nog niet een keer hoeven kakken... heb geen drang en ook geen winderigheid !! valt hier dus nog alles mee
nou nog steeds niks aan het handje !! ben inmiddels al 3 dagen niet geweest .. zo te merken valt het mee maar heb ook nog niet echt iets vettigs op.. gewoon normaal gezonde dingen .. en het werkt al wel
Wahahhhahh gaat lekker hier.....emma hoeft niet te kakken..ik ken iemand die buiten moest.....iemand met oranje slip....diaree ....,hahaahahaahhaahhah Kunnen zo door voor dames in de dop
Hier ook een Alli slikker... Werkt perfect en al 7 kg kwijt..ja was 9 kg maar heb het er met de feestdagen even flink van genomen.... Maar ben er nog niet..moet nog een paar kg En wat die oranje derrie betreft..heb je toch echt als je teveel vet eet en je dus eigenlijk aan jezelf te verwijten...eet je normaal en minder je je vet inname valt het allemaal reuze mee.. Suc6 ermee.. *voor de belangstellenden ..er is ook een Alli Hyves*
nou het lijkt wel of er juist niks uit wil... maar heb nog niet echt friet ofzo op hoor .. ben ook erg gezond bezig ! en ik ga ff kijken naar die hyves .. als ik het kan vinden
Hahahaha , dat lijkt me toch ook niet zo heel prettig ... ik heb vandaag toch maar appel azijn tabletten gehaald , ben benieuwd ..