Hoi dames Ik loop al vanaf 1e kerstdag te kwakkelen,ik ben in de middag ongesteld geworden,een klein beetje,alleen met afvegen zag ik zeg maar bloed.. En nu heb ik dat nog steeds,soms is het een dag weg,en soms is het een dag een stukje erger..opzich vind ik dit niet erg,alleen de pijn word er echt niet goed van.. Ik heb een steken in me buik waar je U tegen zegt,een zeurende pijn erbij,ook de dagen dat het weg is zeg maar,word soms ook echt misselijk van de pijn.. Ik heb PCO , word soms ook echt maanden niet ongesteld,en als ik het dan word houd het soms heel lang aan,maar dit heb ik echt nog nooit mee gemaakt,meestal ga ik ook wel kapot van de pijn,als ik dan ongesteld ben,maar zn pijn als nu heb ik nog nooit mee gemaakt.. Durf ook niet na de dokter,die ziet me alweer aan komen!Heb altijd gekut met mn lichaam,heb alle soorten pillen(de pil) al gehad! Nu kreeg ik trouwens altijd naproxen als ik ongi werd om de pijn te verlichten,die heb ik nu ook genomen en een paar dagen geleden ook maar het helpt helemaal niets.. Wat kan het zijn/Wat moet ik doen??
buikgriep heerst..... ik zit er zelf mee en me dochtertje heeft het sinds 1 jan... bel ff de dokter, dan weet je misscihen meer.
Nee tis geen buikgriep,dat heb ik wel pas gehad,dit heeft echt met de ongesteldheid te maken vrees is.. Ja ga zo maar proberen te bellen,al kan je alleen maar bellen tot 11 uur,ga het gewoon proberen
zou toch even de dokter bellen! Daarvoor zijn ze er ten slotte..beter te vaak bellen dan vergaan van de pijn meid. Succes!
Zwanger , dat denk ik niet eigenlijk,omdat ik wel bloed verlies,en niet zonder hulp zwanger kan worden,is me toen vertelt..
bloed verlies kun je in een zwangerschap altijd hebben (er zijn dames die gewoon iedere maand een soort van menstruatie hebben) Mijn moeder was verteld dat ze voor 99,9% zeker waren dat ze geen kinderen kon krijgen en ze is 4 keer zwanger geweest waarvan 1 uiteindelijk een miskraam.... dus wie weet!
zwangerschap kan idd met bloeden zijn ik heb wij ze allemaal gewoon gebloed en bij de derde tot 17 weken echt heeeeel veel bloed...en de wonderen zijn de wereld niet uit..het zou zomaar kunnen. maar toch even de huisarts bellen
Kan pas woensdag bij de huisdokter terecht pff,het doet zn pijn,kan het soms wel uit gillen hier,weet ook niet echt hoe ik het moet uitleggen.. Ga morgen zoizo maar even een testje halen,denk niet dat ik zwanger ben,maar toch even voor alle zekerheid Voor de gene die zwanger waren en ook bleven bloeden.. Was je het dan ook een paar dagen niet,en heel weinig bloed? Want dat vind ik dus het rare,ik bloed heel weinig,en soms ook een paar dagen niet.maar wel die vervelende pijn.
misschien kun je je pijn toch wat beter proberen te omschrijven? Of ben je inmiddels al bij de dokter geweest? Uitkijken dat het bijvoorbeeld niet een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of iets dergelijks.
Het is een stekendepijn,die steken komen af en toe op zetten,en voor de rest is het gewoon een zeurende pijn,echt heel vervelend,normaal als ik even druk ben met het huis of wat dan ook werken enzo,gaat de pijn wel weg(of vergeet het) nu blijft ik het voelen.. Kan helaas woensdag pas naar de dokter,ze zaten helemaal vol,maar als het morgen nog steeds zo erg is blijf ik gewoon bellen..dit is echt niet te houden
Is de stekende pijn erger als je moet plassen? Net als een 'wee'? Dat had ik nml ook, een maand later was ik zwanger. Was/ben net als jij heeeeel onregelmatig ongesteld, soms weinig soms errrrrrrrrrrrg veel. Of mss een blaasontsteking? Sterkte
ik zou gewoon naar de eerste hulp rijden. Zéker als het niet uit te houden is. Een buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan erg gevaarlijk zijn.. ik zou toch denken aan zoiets hoor! Heb verhalen gehoord die er erg op lijken.
Zoals jij het omschrijft klinkt het voor mij als een blaas ontsteking. Die heb ik gehad toen ik pas zwanger was van de 1e zo'n 13 jaar geleden en daar moest ik meteen weer aan denken toen ik het zo las. Maarja alleen de dokter kan uitsluitsel geven...je HA of eentje van de eerste hulp of wie dan ook. Als je het bijna uitgilt van de pijn zou ik daar toch niet mee blijven lopen tot die ha van je onderhand eens tijd heeft....
Hoe gaat het nu ondertussen. Al bij de spoedeisende hulp geweest? Als je echt zoveel pijn hebt, dan moet je niet twijfelen, maar gewoon gaan hoor.
Ik zou idd gewoon naar de huisartsenpost bellen als je zo veel pijn hebt en anders zowiezo morgenvroeg weer de huisarts bellen.
Het klinkt mij ook een beetje als blaasontsteking in de oren. En als de pijn echt niet meer te houden is moet je gewoon naar de dokterswacht gaan, daar zijn ze voor!