Ook ik ben nieuw hier. Ik ben Nadia, 25 jaar en gelukkig getrouwd met mijn hubbie Remco. Na een roerig 2005 waarin mijn man Kanker had zijn we helemaal genezen en sinds vorige week zelfs weer vruchtbaar! Vanaf nu gaan we er voor. Groetjes Nadia
Halloooo Wat fijn voor jullie dat alles in orde is en dat jullie nu kunnen "werken" aan jullie kinderwens. Welkom op dit forum en heel veel succes met zwanger worden! SaluKus Cis
Hoi hoi, Welkom op het forum, goed nieuws voor jullie dus ! Heel veel klus plezier en hopelijk snel een positieve test. Lieve groetjes, Bibu !
Bedankt voor jullie berichtjes! Ik ben een periode gestopt geweest met tellen en forums lezen, merkte dat het niet echt bevorderlijk was voor mij. Vanaf volgende maand, ik zit nu in mijn cyclus, starten we met opnieuw tellen omdat we ook nu pas echt weten dat mijn hubbie vruchtbaar is. Het is nog niet veel dus de arts heeft gezegd dat ie een voorraadje aan moet leggen rond de vruchtbare periode....... Iedereen die aan het klussen is, heel veel succes!
Hoi Nadia, welkom. Wat een moeilijke tijd hebben jullie achter de rug zeg. Ik ben blij dat het nu beter gaat tussen jullie. En ik hoop dat je ons snel goed nieuws heb te melden. Hoop dat je snel zwanger ben. Liefs Jolie