Gewoon doen. Ik vind persoonlijk lage allstars minder mooi staan dan hoge, onder blote benen. Maargoed, dat ben ik.
Eehhh... als dat je vergelijkingsmateriaal is, dan is het wel duidelijk in welke groep je deze combi schaart : )
Amdaa, goed punt Ik ga geen slippers aantrekken want ik ga een dag naar een pretpark het jurkje dat ik aantrek is luchtig en dun maar wel gekleed, vandaar dat ik die heb gekozen. Heb geen zin in borsten die eruit vallen enzo Ik trek deze combi gewoon aan, bedankt voor de reacties!
Gewoon doen, ik vind het juist een hele leuke stijl all stars onder een jurkje, Ik heb ze ook vaak aan onder een jurk, ik heb knalroze hoge Veel plezier trouwens!
Ligt een beetje aan het jurkje, maar over het algemeen vind ik het juist erg leuk staan. Zowel de hoge als de lage.
Ik vind het juist erg leuk! Draag het zelf ook zo, weliswaar met legging nu, ietwat te koud anders Lage vind ik juist minder leuk.
Ja ik doe ook een legging aan, en als het te warm wordt schuif ik m omhoog tot onder mijn jurkje. Lekker praktisch